Klinkt alsof je AutoISO op aan hebt staan.Texelaar schreef:En dan heb ik nog een vraag. Ik heb mijn iso op 100 gezet vanmiddag en dan maak ik op S een fotoen kijk in de exif en dan zie ik bv iso 400 staan klopt dat? terwijl ik hem op 100 heb gezet?

Klinkt alsof je AutoISO op aan hebt staan.Texelaar schreef:En dan heb ik nog een vraag. Ik heb mijn iso op 100 gezet vanmiddag en dan maak ik op S een fotoen kijk in de exif en dan zie ik bv iso 400 staan klopt dat? terwijl ik hem op 100 heb gezet?
Tuurlijk werkt dat wel op een D7000, heb hem er ook wel eens opgezet (zit normaal op de D50 van mijn vriendin).Texelaar schreef:Een vraagje is de Nikon 28-80 een goede lens voor op de D7000 ik kan er tweede hands aankomen , en wat mag dat ongeveer kosten??
Hij is gebruikt op een analoge camera
gr MArcel
Denk zelf aan de tamron 17-50 die is op sommige platen niet scherp waar ik het wou vandar dat ik de test wil doen , en het regent hier toch dus een mooie tijdverdrijf . Je moet wat op 2de paasdag als je niet naar de winkels wil hahajan schreef:De eerste vraag is. Heb je problemen met de front en/of backfocus? Zoniet dan hoef je helemaal niets te doen.
Maar anders bij een zoomlens op verschillende standen en dan instellen op een goed gemiddelde voor over het hele bereik.