Toen ik gister het kaartje wou lezen in de computer werkte het wel, alleen bleken een aantal files opeens 'locked' te zijn. Dus, er zit toch ergens een lock gebeuren op de 3100.
Dat had iedereen in de gaten, ze gingen jou zelfs bellen om Casanova te sprekenJohn Hoenen schreef:Wist niet dat ik zo in trek was bij Casanova, nu weet ik wel waarom hij niet van mijn zijde week....![]()
Hallo John,John Hoenen schreef:keenoncoolstuff schreef:Pedro,
Nog even en je kunt een John-fansite beginnen. Je hebt al genoeg foto's van hem... :mrgreen:
Groetjes, Rob.
![]()
![]()
![]()
Wist niet dat ik zo in trek was bij Casanova, nu weet ik wel waarom hij niet van mijn zijde week....ondanks hij wel aangeeft een vrouwen versierder te zijn.
![]()
Daarbij ook nog eens megabytes vol met Yvonnes geschoten en spontaan naar mij toe gemaild, waarna gisteravond mijn mailbox plots de geest gaf en vandaag pas weer operationeel was.![]()
Komt uit een goed hart zullen we maar zeggen......
Deze vind ik erg leuk, maar na de wedstrijd zal ze niet veel meer gelachen hebbenReneG schreef:Nog een paar van mij, deze keer een beetje 'streetlife'...
Met boottocht naar Luik?George Fennes schreef:En ja ik ga proberen om in de toekomst weer eens een trip Oost-Groningen op te zetten.
Ik was er al bang voor, als de datum uitkomt en ik een balk tegen me hoofd hebt gekregen in die tussentijd dan ben ik ook van de party.George Fennes schreef:En ja ik ga proberen om in de toekomst weer eens een trip Oost-Groningen op te zetten.
Dan zijn jullie ook van harte uitgenodigd natuurlijk![]()