Artemis

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
dirk-jan boon

zo nu is het genoeg!!

Bericht door dirk-jan boon » wo jul 11 2007 9:25 am

Opgezetfan schreef:
The-Boss schreef:
Opgezetfan schreef: En dat jij zegt dat het leuke "kiekjes" zijn vind ik niet echt een compliment
Daar moet je wel tegen kunnen als je foto's plaatst. Niet iedereen vind het onderwerp even leuk. Wat voor jouw mooie foto's zijn voor andere kiekjes... en natuurlijk andersom......... :lol: 10 zielen, 10 gedachten...

Pierre
Pierre, je moet wel de hele conversatie lezen, ik kan best tegen dat soort dingen, maar waar ik niet tegen kan dat volgens dirk jan "kiekjes" een compliment is. Iets anders dan dat jij het nu interpreteert
Even voor alle duidelijkheid zaken lopen nu echt uit tot een vendetta tegn mij :(
1) het woordt kiekjes heb ik al 2x ingetrokken (lees de post nog maar eens door) :x
2) VOOR ALLE DUIDELIJKHEID, HET COMPLIMENT SLOEG OP JE PANORTAMA FOTO'S (MAAR HIER LEES JE IEDERE KEER OVERHEEN) :twisted:

Ik vraag me echt af of je kan lezen of je leest alleen selectief. maar goed ik reageer er gewoon niet meer op jammer dat je niet tegen kritiek kan !

groet d.j. boon

The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: zo nu is het genoeg!!

Bericht door The-Boss » wo jul 11 2007 10:07 am

dirk-jan boon schreef:
Opgezetfan schreef:
The-Boss schreef: Daar moet je wel tegen kunnen als je foto's plaatst. Niet iedereen vind het onderwerp even leuk. Wat voor jouw mooie foto's zijn voor andere kiekjes... en natuurlijk andersom......... :lol: 10 zielen, 10 gedachten...

Pierre
Pierre, je moet wel de hele conversatie lezen, ik kan best tegen dat soort dingen, maar waar ik niet tegen kan dat volgens dirk jan "kiekjes" een compliment is. Iets anders dan dat jij het nu interpreteert
Even voor alle duidelijkheid zaken lopen nu echt uit tot een vendetta tegn mij :(
1) het woordt kiekjes heb ik al 2x ingetrokken (lees de post nog maar eens door) :x
2) VOOR ALLE DUIDELIJKHEID, HET COMPLIMENT SLOEG OP JE PANORTAMA FOTO'S (MAAR HIER LEES JE IEDERE KEER OVERHEEN) :twisted:

Ik vraag me echt af of je kan lezen of je leest alleen selectief. maar goed ik reageer er gewoon niet meer op jammer dat je niet tegen kritiek kan !

groet d.j. boon
I rest my case..... :shock:

Pierre 8)
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo jul 11 2007 10:14 am

Deze mag wat mij betreft dicht.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Edwin
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edwin » wo jul 11 2007 11:22 am

Het waren ook mmaar kiekjes :shock:
boekie

alfredo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door alfredo » wo jul 11 2007 11:51 am

ja een paar scherpe mensen met een onscherpe boot op de achtergrond ontstijgt het niveau kiekje volgens mij ook niet echt.. waarom ueberhaupt mensen op zo'n foto? Dat zie je toch altijd op vakantieplaatjes?
Zo van Jan en Mien bij de toren van Pisa, Jan en Mien bij het Collosseum enz, enz...
Valt me op dat Opgezetfan die altijd zo ongezouten zijn kritiek ventileert, zelf erg lichtgeraakt is...
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » wo jul 11 2007 2:41 pm

Moderator taal:

Het forum serieus nemen is mooi, maar neem het alsjeblieft niet zo persoonlijk op. Voordat dit (weer) ontaard in echt gekift, een slot erop. Dit ook omdat het onderwerp afdoende besproken lijkt.

Gesloten

Terug naar “Foto presentaties”