Volgens mij is het goedkoper (en handiger) om een spieggelloze body (M43, Nex, etc) er bij te kopen met een adapter voor je lens.
$ 1195,- voor de D3 (doorklikken binnen de website van AquaTech): http://www.aquatech.net/1042-Nikon-D3" onclick="window.open(this.href);return false;Remco v/d Sanden schreef:Dit is wat TS zoekt ( en zelf had kunnen vinden lijkt me)
En wat gaat John dan doen vraag ik me af ? het geluid wegnemen ?Casanova56 schreef:Hier een tip van mij.
Neem eens contact op met John Hoenen uit het mooie Limburgse land.
Ja, die heb ook van dat mooie spul als jij.
Misschien kan die persoon je uit de brand helpen met dat harde metalen geluid uit je camera.
+1. Ik vond het klinken als een analoge camera met gemotoriseerd filmtransport.a vgastel schreef:Dat was mij ook op gevallen wij dachten aan een merk met c bij deze hoor je een dubbele klik.Peter schreef:Dat viel inderdaad meerderen opchip54 schreef:Ik weet niet met wat voor toestel gefotografeerd werd tijdens de abdicatieplechtigheid op 30 april, maar vond het metaalachtige geklik bijzonder storend.
Je stelt het helemaal zwart wit, en er is ook een grijs gebied. Daar kun je het mee oneens zijn, maar dat betekent niet dat dat niet zo is.emdeklerk schreef:Staal571: vreemde reactie. Jij weet kennelijk niet wat ik "voor figuur" ben, ik weet nu wel voor type jij bent. Geeft verder niets hoor, als je maar uit concertzalen wegblijft. Ik zou zeggen: als je het zo goed weet, geef jij dan maar een constructieve oplossing... Dat kun je niet, want die IS er niet. Bij een pianorecital heb je NIET te fotograferen.