Prijs Nikon D3
Ik bedoel het eigenlijk voor Nikon zelf.Marten schreef:@ Gerrit: Als je de D2Xs niet op vooraad hebt is dat zo vreemd niet. Internetbedrijven hebben doorgaans niet veel op voorraad. Daarom (mede daarom) kunnen ze zo goedkoop zijn.
Ze anticiperen op toekomstige omzet met de mogelijkheid om "in te tekenen"
@ Nikonijn : what's in the name?
Gerrit
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hier nog watMarten schreef:@ a90: heb KE erbij gezet. Nog meer suggesties?
Informatique € 4.889,00
Budgetfoto.nl €4.335,00
Redcoon €4.881,24
Rebelio €4.915,95
En via Marktplaats een heel vriendelijke Engels sprekende meneer uit Afrika die me er graag eentje opstuurde via de post als ik hem eerst 899 dollar overmaakt, hij zei dat ie er per ongeluk 2 had besteld een eentje nu over heeft. Koopje toch

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
-
- Forumlid
@a90: ik heb ze erbij gezet.
Die vriendelijke mijnheer lijkt mij toch iets TE vriendelijk...
Ik heb een aantal prijzen nagegaan en sommigen veranderd op grond van de info op de betreffende site
Iemand nog meer prijzen?
@ Nikonijn: je hebt gelijk, als ik even tijd heb zal ik uitzoeken of het een NL exemplaar is of niet.
Die vriendelijke mijnheer lijkt mij toch iets TE vriendelijk...
Ik heb een aantal prijzen nagegaan en sommigen veranderd op grond van de info op de betreffende site
Iemand nog meer prijzen?
@ Nikonijn: je hebt gelijk, als ik even tijd heb zal ik uitzoeken of het een NL exemplaar is of niet.
Het blijft vreemd dat Budgetfoto en Fotovideo Boom ver onder de prijzen van Foto Konijnenberg en Kamera Express zitten. Deze twee leveranciers zijn toch wel een van de goedkoopste aanbieders in Nederland.
Volgens de leveringsvoorwaarden van Budgetfoto en Fotovideo Boom kunnen zij de verkoopprijs eenzijdig verhogen. Dus bij de uit eindelijke levering kan de verkoopprijs toch best eens richting de €5100 gaan.
Bij Budgetfoto zijn alle camera's van Nikon en Canon gelijk aan de prijzen van de concurrenten (zelfs iets hoger).
Het lijkt toch meer op een lokkertje.
Volgens de leveringsvoorwaarden van Budgetfoto en Fotovideo Boom kunnen zij de verkoopprijs eenzijdig verhogen. Dus bij de uit eindelijke levering kan de verkoopprijs toch best eens richting de €5100 gaan.
Bij Budgetfoto zijn alle camera's van Nikon en Canon gelijk aan de prijzen van de concurrenten (zelfs iets hoger).
Het lijkt toch meer op een lokkertje.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Voor wat betreft garantie: Zolang je een toestel bij een Nederlandse winkelier koopt, valt de aankoop onder Nederlandse wetgeving. Waar de beste man 'm ook vandaan heeft maakt niet uit. Je hebt immers met hem van doen in geval van problemen en (feitelijk) niets met de fabrikant. Hier in de buurt heb je ten Velde (D3 4595,-) en die biedt regelmatig iets aan met een Duitse handleiding. Op bv. een SB800 kan dat een tientje of 3 schelen en als je het Duits niet machtig bent download je toch de Nederlandse van de Nikonsite?
Voor wat betreft de prijs verhogen: Dat is altijd een ontbindende voorwaarde, je hoeft daar niet mee akkoord te gaan en als je het op de spits wilt drijven kun je zelfs afdwingen dat het toestel voor de prijs wordt gelevert waarvoor ie te koop stond zolang het duidelijk is dat het geen druk of zetfout betreft. Een tijdje geleden wat Otto in het nieuws omdat ze per ongeluk een lcd tv aanboden voor 99,-. Een groep kopers van deze "aanbieding" heeft er een zaak van gemaakt toen Otto hen berichtte dat dit een fout was en het toestel daarom niet geleverd zou worden. De rechter heeft toen bepaald dat deze tv idd niet voor die prijs geleverd hoeft te worden omdat het voor iedereen duidelijk had kunnen zijn dat een dergelijk product niet voor zo'n prijs gelevert kan worden. Met een D3 voor 4300,- is dat denk ik een stuk minder hard te maken.
Voor wat betreft de prijs verhogen: Dat is altijd een ontbindende voorwaarde, je hoeft daar niet mee akkoord te gaan en als je het op de spits wilt drijven kun je zelfs afdwingen dat het toestel voor de prijs wordt gelevert waarvoor ie te koop stond zolang het duidelijk is dat het geen druk of zetfout betreft. Een tijdje geleden wat Otto in het nieuws omdat ze per ongeluk een lcd tv aanboden voor 99,-. Een groep kopers van deze "aanbieding" heeft er een zaak van gemaakt toen Otto hen berichtte dat dit een fout was en het toestel daarom niet geleverd zou worden. De rechter heeft toen bepaald dat deze tv idd niet voor die prijs geleverd hoeft te worden omdat het voor iedereen duidelijk had kunnen zijn dat een dergelijk product niet voor zo'n prijs gelevert kan worden. Met een D3 voor 4300,- is dat denk ik een stuk minder hard te maken.