Bracketing op D200

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
freek

Bericht door freek » ma okt 08 2007 12:09 am

hallo Yoyo, klopt als een bus, gezet op ch stand en ontspan knop ingedrukt houden tot eind van de aantal foto,s en in de exif kan ik controleren of het ook klopt, alle -2 tot tot +2 staan erin, hartelijk dank voor de snelle reactie

mvgr Freek

freek

Bericht door freek » do okt 18 2007 8:50 pm

hallo, heeft iemand camera instellingen voor D200 voor stad fotografie, ik heb 3 banken met landschap, portret en point en shoot, zal er voor stad fotografie nog een aanvulling voor mijn vierde bank zijn, of zal piont en shoot voldoende zijn voor deze gelegheid, portret en landschap gaat goed met de huidige instellingen.

mvgr Freek

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » do okt 18 2007 9:15 pm

Hoi Freek,

Klik hier !
Cheers,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Brenzef
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Brenzef » do okt 18 2007 10:25 pm

Het is zo simpel als yoyo beschrijft.
wel even rekening houden met wat je fotografeerd.
Als er meer bewerging in het onderwerp zit zal je wellicht overwegen om de foto's snel achter elkaar te maken om problemen bij het samenvoegen te voorkomen. Gaat het om de eiffeltoren neem dan ruim de tijd, dat ding staat er al even en zal er nog wel even op dezelfde manier blijven staan ;-).

freek

Bericht door freek » do okt 18 2007 11:05 pm

hallo Ale, gevonden en geinstalleerd en op naar Berlijn, bedankt voor de snelle reactie

mvgr Freek

hoefnix

Bericht door hoefnix » wo jan 09 2008 10:49 am

optimax schreef:Bij de D70s heb je de witbalansbrackting die automatisch verloopt, de camera maakt een 3 tal foto's achter elkaar zonder dat je iedere foto afzonderlijk van elkaar moet maken.
Zou dat werkelijk zo zijn? Als ik "witbalans" goed begrijp heeft dat te maken met de vertaling van de sensor uitvoer naar jpg. Dus volgens mij maakt ie 1 foto, en rekent dan 3 verschillende jpgs uit.

Maar goed, ik heb zo'n ding niet, dus ik weet niet of je hem 3x hoort clicken.

Mike-Nikon
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Mike-Nikon » wo jan 09 2008 1:06 pm

hoefnix schreef:
optimax schreef:Bij de D70s heb je de witbalansbrackting die automatisch verloopt, de camera maakt een 3 tal foto's achter elkaar zonder dat je iedere foto afzonderlijk van elkaar moet maken.
Zou dat werkelijk zo zijn? Als ik "witbalans" goed begrijp heeft dat te maken met de vertaling van de sensor uitvoer naar jpg. Dus volgens mij maakt ie 1 foto, en rekent dan 3 verschillende jpgs uit.

Maar goed, ik heb zo'n ding niet, dus ik weet niet of je hem 3x hoort clicken.

Yep.... hij maakt drie foto's.....of 5 of 7....
Bij de D200 zit er en bkt knop op de body dus zo moeilijk moet het niet zijn denk ik.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”