2de Hands Nikon D50,D70,D70s

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Jan Pieter

Bericht door Jan Pieter » do dec 13 2007 11:40 pm

Roy,
gefeliciteerd en welkom bij de club van 70..

kan iemand mij vertellen waar ik het aantal kliks kan zien op mijn camera (D70)?
Goedenavond

Jan Pieter

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » vr dec 14 2007 2:11 am

kan iemand mij vertellen waar ik het aantal kliks kan zien op mijn camera (D70)?
Staat in de EXIF info van je foto's. Irfanview bijvootbeeld laat het zien.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Jan Pieter

Bericht door Jan Pieter » vr dec 14 2007 9:30 am

merci!

RoyD100

Bericht door RoyD100 » zo dec 23 2007 11:13 pm

Pancaran's schreef:Euhh Roy,

Er bestaat geen Nikon grip voor de D70. O.a. Hanhel maakt(e) ze wel. Effe zoeken bij de online shops. De meningen over de grip zijn verdeeld. Nadeel is dat je een extra kabel hebt voor de ontspanknop.
In ieder geval is de D70s die ik heb behoorlijk zuinig. Ik kan gerust een hele dag fotograferen zonder bij te laden. Ik heb laatst zo'n 4 GB aan kaartje svol geschoten zonder probleem. Spreek je toch over dik 600 foto's in NEF.

Irwan
Ik heb er goed over nagedacht, ik kies geen grip of dergelijk, ik heb 4 accu`s voor de camera en werd door meerdere mensen geattendeerd dat alleen maar extra gewicht is wat je om je nek heb. Ik ga een nieuwere flitser kopen en dat zal waarschijnlijk een SB600 zijn, de SB26 zal ik dan op mijn oude D100 zetten.

(Heerlijk zo`n opslag van 80cent bij de plaatselijke supermarkt :lol: :lol: :oops: HaHa.)

Greetz roy

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”