gelukkig maar, hoef ik hem niet te kopenCees schreef:Denk dat de 50/1.4 Art bijna specifiek voor de D800 is.....

gelukkig maar, hoef ik hem niet te kopenCees schreef:Denk dat de 50/1.4 Art bijna specifiek voor de D800 is.....
Imaging Resource met ook een Sample galleryyzf1kr schreef:Allemaal verwijzen ze naar SLRGear.
Ben benieuwd wie de volgende is.
Want?Cees schreef:Denk dat de 50/1.4 Art bijna specifiek voor de D800 is.....
Cyrus schreef:
Want?
En advies prijzen dalen meestal nog wel een stukje. Dat is een nette prijs gezien de prestaties.Adviesprijs
Voor 879 euro komt de 50mm f/1.4 DG HSM Art in de winkels te liggen.
Cyrus schreef:@John'47: de huidige lijn camera's met hoge resolutie-sensoren zal ongetwijfeld het meest profiteren van de hoge resolutie van dit objectief. Maar een dergelijk kwaliteitsobjectief zal naar mijn idee alle camera's goed doen. Immers: hoe hoger de resolutie (liever nog: optische kwaliteit) van het objectief, hoe meer beeldkwaliteit op de sensor terecht komt. Daar profiteren alle camera's van.
Kostentechnisch gezien misschien overkill voor (met alle respect) een D2 of een D70x, maar ook daarmee zal een beter objectief winst opleveren.
Waarmee ik mij nog steeds afvraag waarom Cees meent dat dit objectief specifiek voor de D800 bedoeld zou zijn.