Ik ooka90 schreef:De bokeh van de 85 1.4 is inderdaad heel mooi, bij de 105 2.0 DC heb ik het zelfde gezien

Yep!Braakhuis schreef:Geofgraphic,
Heb je de foto's van het ballet meisje gemaakt met een F:1.8 en dan op volle opening???
De meesten van ons gaan dan eens even buurten bij Hongsien Kwee, of sturen hem even een mailtje.Gert Wagelaar schreef:Wij mogen het niet over prijzen hebben, maar wat is de laagste prijs en waar voor een 105 2.0 DC?
Volgens mij zijn er al heel wat mooie foto's gemaakt met de 85 1.4 zónder AF-S en VR. Al die mensen die maar zitten te "zeuren" om AF-S en VR (op een 85mmGdP schreef:Met die 85mm f/1.4 is niets mis mee.
Ik vind alleen de uitvoering wat achterhaald.
Graag met AF-S en VR.
Ik denk dat ik na de D3 voor dit objectief ga. Nikon 105mm f/2.8G AF-S VR Micro-Nikkor. Niet echt een portretobjectief, maar wel bruikbaar. Bovendien ook nog eens geschikt voor macro-fotografie.Skippy schreef:Volgens mij zijn er al heel wat mooie foto's gemaakt met de 85 1.4 zónder AF-S en VR. Al die mensen die maar zitten te "zeuren" om AF-S en VR (op een 85mmGdP schreef:Met die 85mm f/1.4 is niets mis mee.
Ik vind alleen de uitvoering wat achterhaald.
Graag met AF-S en VR.) zullen die nooit maken. Lekker blijven wachten ...