Prachtige foto's hebben jullie geplaatst!
Nou is het natuurlijk niet zo heel moeilijk om van een fotogenieke stad als Rotterdam een mooie foto te maken ............, maar toch: mijn complimenten!!
Waarom was ik daar eigenlijk niet bij? Heb ik iets gemist , of was het een geheime missie?
Nee geen geheime missie ....stond bij mij al een tijdje op de lijst om daar eens te kijken. met name de Botlekbrug.
Dit is / was spontaan ontstaan hier op het forum (aankoop draadje) en we zijn gewoon gegaan
Heren, ik had het al op Facebook gezet. Als geboren en getogen Amsterdammer komt het wat moeilijk mijn strot uit maar gave foto's van een fotogenieke stad.
Nikon Z8, Z6 en wat lenzen en een hoop andere zooi.
Jullie hebben heel wat km gelopen. Rotterdam centrum, van Brienenoordbrug, Botlek gebied. Ik denk toch gauw een km of 40.
Gr.
Arthur
Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografieTwitterInstagram500px
Er bestaan hulpmiddelen voor Arthur! Wij hebben metalen bakken in gebruik gehad met 4 rubberen schijven eronder, waarvan 2 van die schijven om een verticale as draaibaar zijn. Zeer comfortabel, in de moderne tijd noemen ze het automobielen geloof ik
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg, Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografieTwitterInstagram500px
Erg leuke foto's in dit draadje, maar wellicht is het een idee om de titel van dit draadje een beetje te actualiseren? Het is al een tijdje 2015...........