Tekentablet Wacom 25 Euro miv 21-11-2007 + install. code
Dan laat ik ze hier bij de Aldi lekker liggen.Skippy schreef:Luc, breedbeeldscherm is wat mij betreft breedbeeldtablet, dus Ja.luc schreef:Heeft iemand hem al op een mac geprobeerd ?
Of kan ik beter een breedbeeld versie aanschaffen om icm een macbook- pro te werken.
Maar wat schaf ik dan het beste aan icm macbook-pro en uiteraard breedbeeld scherm.
Bedoeling is om het later net zoals bij mijn PC weer onder het bureaublad te monteren.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Luc, kijk eens naar deze voor € 79,90luc schreef:Maar wat schaf ik dan het beste aan icm macbook-pro en uiteraard breedbeeld scherm.
Bedoeling is om het later net zoals bij mijn PC weer onder het bureaublad te monteren.
http://www.wacom-shop.net/cgi-bin/wacom ... 0&2FK&2DNL
En anders www.wacom.nl voor meer info. Ik zou wel even goed opletten welke grootte je minimaal wil hebben. A6 is niet voor iedereen groot genoeg.
Succes!
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Heb al geinformeerd bij wacomshop. Kreeg e-mail terug dat nummer op verpakking en/of op sticker moest staan. Nou: ik zie geen nummer! Denk ook niet dat ik het programma ga gebruiken, maar het blijft raar!
Tsja, probeer Aldi maar eens te mailen: op de site van Aldi ontbreekt ieder e-mailadres.
Jolanda
Tsja, probeer Aldi maar eens te mailen: op de site van Aldi ontbreekt ieder e-mailadres.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
grenzen zijn hetzelfde
Ik heb een 17 inch breedbeeld scherm op mijn notebook en daar werkt de Wacom van Aldi perfect op.
Het tekentablet past zichzelf aan.
De Grenzen die op het tablet staan, zijn ook de grenzen van mijn beeldscherm, dus ik snap het probleem niet
Groetjes George
Het tekentablet past zichzelf aan.
De Grenzen die op het tablet staan, zijn ook de grenzen van mijn beeldscherm, dus ik snap het probleem niet

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken