Belangstelling voor fotowerk; wel/niet commercieel?!
Re: Belangstelling voor fotowerk; wel/niet commercieel?!
Kassa?
Hoezo kassa? Er is nog niks concreets afgesproken hoor. En ik juich nooit voor de poen binnen is.
Verwacht ook nou niet gelijk gefortuneerd te raken door subsidies uit Noord-Italië... 
Hoezo kassa? Er is nog niks concreets afgesproken hoor. En ik juich nooit voor de poen binnen is.

- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel een mooi verhaal aan 't worden! 

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Waar ik al bang voor was...
soeben habe ich mit unserem Direktor Herrn [naam] über das Angebot gesprochen.
Im Moment ist es leider nicht möglich die Bilder anzukaufen.
In nächster Zeit jedoch, wird ein Produkt zum Thema „Stille Seitentäler“ ausgearbeitet.
Gerne werden wir uns dann nochmals bei Ihnen melden.
Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Beste und weiterhin viel Spaß beim Fotografieren.
Tja...
ps: ik ga er vanuit dat iedereen begrijpt wat hier boven staat. Of behoeft het nog vertaling?

soeben habe ich mit unserem Direktor Herrn [naam] über das Angebot gesprochen.
Im Moment ist es leider nicht möglich die Bilder anzukaufen.
In nächster Zeit jedoch, wird ein Produkt zum Thema „Stille Seitentäler“ ausgearbeitet.
Gerne werden wir uns dann nochmals bei Ihnen melden.
Bis dahin wünschen wir Ihnen alles Beste und weiterhin viel Spaß beim Fotografieren.
Tja...

ps: ik ga er vanuit dat iedereen begrijpt wat hier boven staat. Of behoeft het nog vertaling?
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Nog niet voorbij.
Ze kennen je nu in elk geval.
En er is over je gepraat.
Allemaal positief.
Ze kennen je nu in elk geval.
En er is over je gepraat.
Allemaal positief.
Groet, Jaap
- Sandervb
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mee eens met Jaap.
Misschien nu even jammer maar ze komen mogelijk nog wel bij je terug.
Misschien nu even jammer maar ze komen mogelijk nog wel bij je terug.
Nikon D500
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
Carry Speed FS-Slim Prime
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
Carry Speed FS-Slim Prime
- nikonveldhoven
- Forumlid
Gewoon de copyright lekker op een vervelende plek zetten zodat ze wel naar die gene moeten voor een foto met de copyright op een gunstigere plek. ik doe dit bij de hondensport, ik geef ze dan wel maar dan weet ik wel dat ik opval, het blijft een Hobby.
Sommige plaatsen zijn te mooi om voorbij te lopen
- Michele
- Forumlid
- Contacteer:
Met andere woorden: de heren van de VVV hoopten gratis een paar geweldige platen te scoren waar ze anders (heel veel) geld voor kwijt zouden zijn geweet. Jongens als Menno Boermans, ByRyan Photography en Kamil Tamiola werken ook in die regio en die zijn beslist niet gratis. Maar je kunt natuurlijk altijd een toerist aanschrijven in de hoop dat ie hapt...
Overigens: je zou de beelden ook kunnen uploaden naar Picfair.com en er een prijs aanhangen. En daarna de link doorsturen naar die bergbewoners uit Bolzano....
Overigens: je zou de beelden ook kunnen uploaden naar Picfair.com en er een prijs aanhangen. En daarna de link doorsturen naar die bergbewoners uit Bolzano....
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
En daarom kies ik liever voor een verwenpakket uit de regio... Wijntje, Kaasje, Kaarsenstandaard, Glas in lood.. enz.. Allemaal leuke herinneringen aan een foto die ik uiteindelijk voor mezelf heb gemaakt.Michele schreef:Met andere woorden: de heren van de VVV hoopten gratis een paar geweldige platen te scoren waar ze anders (heel veel) geld voor kwijt zouden zijn geweet. Jongens als Menno Boermans, ByRyan Photography en Kamil Tamiola werken ook in die regio en die zijn beslist niet gratis. Maar je kunt natuurlijk altijd een toerist aanschrijven in de hoop dat ie hapt....
in mijn DoKa zie ik niets...
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Beetje kort door de bocht en stemming makerij weer. Je weet helemaal niet waarom men er momenteel niet mee doorgaat...Michele schreef:Met andere woorden: de heren van de VVV hoopten gratis een paar geweldige platen te scoren waar ze anders (heel veel) geld voor kwijt zouden zijn geweet.
Zulke opmerkingen zijn ook precies de reden waarom een hoop amateurs dan maar genoegen nemen met een kaasje en een wijntje dus dragen bij aan het probleem dat je zelf denkt te benoemen...
Fin.
De reden die ze opgaven, staat hier keurig vermeld: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 43#p789143" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
Ho, ik ben beslist geen amateur, en verdien gewoon mijn brood en stukje taart met fotografie. Maar Ik ben het met Michele eens... Denk je nu echt dat ze daar geen fotografen hebben..djunclesam schreef:Zulke opmerkingen zijn ook precies de reden waarom een hoop amateurs dan maar genoegen nemen met een kaasje en een wijntje dus dragen bij aan het probleem dat je zelf denkt te benoemen...
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Mijn opmerking was in algemene zin, niet tegen jou persoonlijk... 
Het is stemmingmakerij die wat mij betreft nergens voor nodig is. En ik heb ook al foto's naar het buitenland verkocht, waar ze vast ook gewoon fotografen hebben.
Als een plaatselijke fotograaf nog niet heeft wat je zoekt, dan is het vaak alsnog goedkoper om bij een buitenlandse fotograaf aan te kloppen die het werk al heeft dan om iemand uit de regio speciaal in te huren.

Het is stemmingmakerij die wat mij betreft nergens voor nodig is. En ik heb ook al foto's naar het buitenland verkocht, waar ze vast ook gewoon fotografen hebben.
Als een plaatselijke fotograaf nog niet heeft wat je zoekt, dan is het vaak alsnog goedkoper om bij een buitenlandse fotograaf aan te kloppen die het werk al heeft dan om iemand uit de regio speciaal in te huren.
Fin.
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
Ok, maar het 'wijntje en kaasje', deden mij daar aan denken. Voor de rest snap ik jou ook wel.. maar het is best moeilijk om foto's in het buitenland te verkopen. En daarom kies ik dus mijn optie die stiekem best wat oplevert...djunclesam schreef:Mijn opmerking was in algemene zin, niet tegen jou persoonlijk...

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
kapitein haak
Je foto's zijn erg fraai en meer dan de moeite waard . Weggeven ? niet doen . Voor niets komt de zon op en gaat weer onder.Effin uit dec reactie van ze blijkt wel weer dat alles voor niets moest. Over Hollanders gesproken die Oostenrijkers kunnen er ook wat van.
Je foto's zijn erg fraai en meer dan de moeite waard . Weggeven ? niet doen . Voor niets komt de zon op en gaat weer onder.Effin uit dec reactie van ze blijkt wel weer dat alles voor niets moest. Over Hollanders gesproken die Oostenrijkers kunnen er ook wat van.
met vriendelijke groeten
Gert-Jan
Gert-Jan