even showen: VW spijlbus

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
cstr1
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door cstr1 » zo nov 25 2007 8:23 pm

Voor deze keer kijk ik door de foto's heen..... de bus is echt mijn droom. En wat houdt mij tegen? Alleen het feit dat ik mijn echtgenote zover moet krijgen om een vakantie in zo'n 'camper' door te brengen en dus een VW moet kopen. Geen luxe, back to basic en genieten en daarvan foto's maken.
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » zo nov 25 2007 8:24 pm

Hahahahahahahahahaha, nee bedenk me dat idd nu pas.

Maar gezien de spec's doet het vermoeden dat dit busje menig Porsche eruit kan trekken en idem qua uitlaat geluid.

Jaa, was echt MEGA vet, Sabine in een busje al die rijke lui in dure sportwagens ff opzij grootlichten....kom je dus nevver nooit meer met je sportwagen op de Ring he...als je dat overkomen is.
Gelukkig is mijn 206 (Femke) niet zo pretentieus en kachelt ze lekker achter Sabine aan... :-)
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

emdeklerk
Forumlid
Forumlid

Bericht door emdeklerk » zo nov 25 2007 8:29 pm

Ja, dat was pas echt mooi.
Het was Sabine Schmidt in een Ford Transit. Ze ging ook een paar bijna horizontaal hangende motorjongens buitenom voorbij...
Staat in mijn herinnering gegrift. Hoezo "sport"auto's?
Helaas kwam ze net niet onder de 10 minuten, geloof ik.
(Duitse norm voor een sportauto: als het de oude Nürburgring in onder de 10 minuten kan rijden - of was het negen minuten?).

E.M. de Klerk

Gert Wagelaar

Bericht door Gert Wagelaar » zo nov 25 2007 8:45 pm

Een daarvoor waren de naden met tape dichtgeplakt, al het overgewicht er uit, en in de slipstream een echte sportauto gereden, allemaal heel leuk, maar geen sportauto ervaring.......

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”