ontspanknop MB-D10 [D300 powergrip]
-
riekus
Ik denk dat dat niet gaat werken, (maar ik kan er naast zitten hoor, ben ook maar mens
)
De laatste lamel staat onder voorspanning tegen de kunsttof aanslag aan (zodoende is het ontspanpunt vast gedefiniëerd). Dit ontspanpunt wordt door de dunne kunststof plaatjes iets verlegd
Groetjes,
Riekus
De laatste lamel staat onder voorspanning tegen de kunsttof aanslag aan (zodoende is het ontspanpunt vast gedefiniëerd). Dit ontspanpunt wordt door de dunne kunststof plaatjes iets verlegd
Groetjes,
Riekus
selcuk schreef:Misschien een suggestie van mij om tussen de laatste en 2e contactlamellen
(waar je nu je kunstof plaatjes hebt gelijmd),
Vanuit de basis in de lengterichting een strookje kunstof te lijmen.
Zodoende maakt je ontspannerpalletje later contact met het derde lamel.
Lijkt me iets stabieler dan deze oplossing.
Trek maar eens een oude telefoon open met een draaischijf dan zie je wat ik bedoel...
Groetjes
Selcuk.
-
riekus
Hoi MB-D10 bezitters,
Tijd om te ontspannen........ de te gevoelige ontspanknop kan nu ook in NL gerepareerd/gemodificeerd worden
. Zie onderstaande mail die ik vandaag kreeg.
Niet allemaal tegelijk, ik eerst hihihi.
Groetjes,
Riekus
"
Geachte heer Reinders,
Wij hebben inmiddels technische informatie gekregen over dit euvel. U kunt de MB-D10 naar onderstaand adres opsturen.
Met vriendelijke groet,
Ineke
NIKON SERVICE POINT
De Jong & Van Stijn B.V.
Wijkermeerweg 50
1948 NW BEVERWIJK
t. 0251-274737
f. 0251-272564
e. info@nikonservice.nl
Openingstijden:
--------------
Maandag t/m Vrijdag : 8.30-12.30 / 13.00-17.00 "
Tijd om te ontspannen........ de te gevoelige ontspanknop kan nu ook in NL gerepareerd/gemodificeerd worden
Niet allemaal tegelijk, ik eerst hihihi.
Groetjes,
Riekus
"
Geachte heer Reinders,
Wij hebben inmiddels technische informatie gekregen over dit euvel. U kunt de MB-D10 naar onderstaand adres opsturen.
Met vriendelijke groet,
Ineke
NIKON SERVICE POINT
De Jong & Van Stijn B.V.
Wijkermeerweg 50
1948 NW BEVERWIJK
t. 0251-274737
f. 0251-272564
e. info@nikonservice.nl
Openingstijden:
--------------
Maandag t/m Vrijdag : 8.30-12.30 / 13.00-17.00 "
- TomT
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hoi Riekus,
Dat is goed om te horen. Ik denk dat ik daar wel gebruik van ga maken. Zoals het nu is bevalt me niet. Bedankt voor het delen van je reactie.
Groeten, Tom
Dat is goed om te horen. Ik denk dat ik daar wel gebruik van ga maken. Zoals het nu is bevalt me niet. Bedankt voor het delen van je reactie.
Groeten, Tom
D300+Grip, 35mm f/2.0D, 50mm f/1.8D, 85mm f/1.4D, 105mm f/2.8D Micro, 12-24mm f/4 ED, 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR, 17-55mm f/2.8 IF ED, 70-200mm f/2.8 IF ED VR, 70-300mm f/4.5-5.6G VR, TC-17E II, SB800's
-
Arend-ho
triest dit....ik ben er ondertussen al aan gewend maar normaal is het natuurlijk niet.
ruim 250 euries voor een grip die wel ongeloofelijk lekker is tov van de mb-d200 maar het is zonde ontspanknop.
zover ik weet hebben nog steeds alle grips hier last van. dus vanuit de fabriek gemodificeerd zal niet gaan lukken denk ik.
Arend
van een kennis kreeg ik deze link opgestuurd.
Ik vind het er persoonlijk niet uit zien [ hummer gevoel ] maar wie weet heeft iemand er wat aan.
KLIK
ruim 250 euries voor een grip die wel ongeloofelijk lekker is tov van de mb-d200 maar het is zonde ontspanknop.
zover ik weet hebben nog steeds alle grips hier last van. dus vanuit de fabriek gemodificeerd zal niet gaan lukken denk ik.
Arend
van een kennis kreeg ik deze link opgestuurd.
Ik vind het er persoonlijk niet uit zien [ hummer gevoel ] maar wie weet heeft iemand er wat aan.
KLIK