Dat lege flesje op die pilaar wilde ik ook vastleggen , maar iets zei tegen me .....

We prutsen zo maar wat aanmarcel.b schreef:Foto 41 zag ik ook zo voor me Rene , Alleen ter plaatse werd het niks helaas![]()
Dat lege flesje op die pilaar wilde ik ook vastleggen , maar iets zei tegen me .....
Thanks Gerard.gerardschouw schreef:leuke foto's weer mensen
Dit was de sportschool. Mijn schouders zijn best wel beurs nu (statief wel mee gesjouwd maar niet gebruikt) en mijn biceps zijn ook wat "gevoelig"....schilder schreef:Zie nou ook dat patrick naar de sportschool is geweest om eens met een echte Nikon straatfotografie te doen!!
En dat lukt ook nog eens. wie kijkt er nou naar de prulenbak.
Nee joh, Wij waren Patrick niet steeds kwijt, maar Patrick was ons (9 man) steeds kwijtmarcel.b schreef:We waren je ook constant kwijt als groeps begeleiding.......
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Oeps ben ik dat vergeten dan?Genster schreef:Thanks Gerard.gerardschouw schreef:leuke foto's weer mensen
Jammer dat je niet mee kon.
Volgende keer wel netjes afmelden hè anders wordt Jolanda boos (en dat wil je echt niet)![]()
![]()
Blijkbaar, maar ik wist het en kon het dus doorgevengerardschouw schreef:Oeps ben ik dat vergeten dan?
Pfffffff gered door jouGenster schreef:Blijkbaar, maar ik wist het en kon het dus doorgevengerardschouw schreef:Oeps ben ik dat vergeten dan?
gerardschouw schreef:Pfffffff gered door jou