The Brandos + update
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
-
- Clublid
- Contacteer:
vind ik zwak beargumenteerd, temeer ik jouw werk ken.rainbow eyes schreef:qua compositie is er weinig spannends te zien.
Volgens mij is de drijfveer om de sfeer en dynamiek vast te leggen heel goed gelukt, wat mis je dan ?
Toe maar, je maakt me nu wel heel nieuwsgierig. Overigens bestaat er meer dan 70-200, heh?rainbow eyes schreef:Nee, integendeel. Ik doe zelf heel veel concertfotografie en als ik met dit soort foto's thuis zou komen, dan zou het voor mij een mislukte avond zijn geweest....
Laatst gewijzigd door mikemix op wo mar 12 2008 12:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Oké, jouw platen zijn van een ander kaliber.....maar de manier waarop je reageert op de foto's van Kees vind ik tamelijk denigrerend overkomen.rainbow eyes schreef:Nee, integendeel. Ik doe zelf heel veel concertfotografie en als ik met dit soort foto's thuis zou komen, dan zou het voor mij een mislukte avond zijn geweest....mikemix schreef:Jaloers?

Gezien de vele positieve reactie op zijn foto's denk ik dat ze beslist niet verkeerd zijn en dat menigeen hier op het forum heel blij zou zijn om hiermee thuis te komen. Ik in ieder geval wel

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
-
- Clublid
- Contacteer:
De "mislukte flitsfoto" stamt uit 1982, staat er meer symbolisch als compo dan dat die kwalitatief is.mikemix schreef:Nou, als ik de eerste foto op je website zie, daar kan ik ook mijn vraagtekens bijzetten, vind ik een mislukte flitsfoto die niet eens in de schaduw kan staan met het werk van de TS.
Maar wat ik zeg, alles 70-200, vind ik vrij eenzijdig.
En ja, ik doe idd veel met 70-200 maar gebruik ook met regelmatig 17-55, 50 en 85mm prime.
Qua compositie denk ik dat hier veel meer uit te halen was geweest, misschien ligt het ook aan de band maar het spettert er nergens een beetje van af. Foto's 3, 8 en 9 zijn voor mij niet meer dan snapshots van saaie momenten. Qua kleur en ruis is het verder wel okay. En nog een tip voor Kees: opletten dat de snaren niet gaan kartelen bij het verscherpen (zoals op foto 6), is simpel in Noise Ninja
Het was zeker niet denigrerend bedoeld richting Kees!Riemke schreef: maar de manier waarop je reageert op de foto's van Kees vind ik tamelijk denigrerend overkomen.![]()
ja dat soort reakties zie je hier de laatste tijd wel heel erg veelRiemke schreef: Gezien de vele positieve reactie op zijn foto's....

-
- Clublid
- Contacteer:
Leuk dat je het zelf aanhaalt, mr rainbow heeft nog al eens last van (behoorlijke) ruis. En zo is er altijd wat.
Wat ik jammer vind is dat het een discussie lijkt van: "mijn foto's zijn beter dan die van jou".
Ik vind de foto's van Kees meer de totale sfeer weergeven en die van jou zijn meer "portretjes".
Wat ik jammer vind is dat het een discussie lijkt van: "mijn foto's zijn beter dan die van jou".
Ik vind de foto's van Kees meer de totale sfeer weergeven en die van jou zijn meer "portretjes".