Eenzame koe in het Land van Herve (B)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
sippenaeken

Bericht door sippenaeken » wo mar 19 2008 1:57 pm

De Put schreef:Beste sippenaeken, wat een ontzettend overgevoelig, kinderachtig gelul!

In plaats van je druk te maken over het auteursrecht van een slechte foto zou je blij kunnen zijn met het feit dat er zoveel mensen goedbedoeld op reageren en zelfs de tijd nemen om hun visie erop uit te werken en te laten zien.
Als je alles goed terugleest, beste Remco, zie je dat ik blij ben met elk constructief commentaar...

Het gaat niet om auteursrechten en ik vind deze discussie ook volledig uit de hand lopen. Had ik maar gewoon Onno een PBtje gestuurd met het verzoek zijn posting te verwijderen!

Het gaat alleen om dat wat Nikon Gino schrijft. Als iemand dat niet wil, dan heb je dat te respecteren. Daar zijn geen tegenargumenten voor en als ze er wel komen, dan veroorzaakt dat zo´n discussie. Ieder zijn mening, beste Remco. Dus schop anderen niet tegen hun schenen als je dat niet wilt. Als jij het prima vindt dat anderen ongevraagd aan je foto´s sleutelen is dat jouw zaak. Als ik dat niet okay vind, dan is dat de mijne.

Ik vind Onno´s voorstel om het erbij te vermelden positief en constructief. Daarmee is wat mij betreft de kous af. Laat ons dus eens wat van jouw foto´s zien in plaats van commentaren op slechte toon.

Groet,
Kees

benikon

Bericht door benikon » wo mar 19 2008 2:00 pm

onno schreef:Of de koe omdraaien... :-)

[foto verwijderd op verzoek van sippenaeken]

Toch vind ik het origineel beter. Dat de koe het beeld uit kijkt vind ik geen issue.
Niet te veel met die koe draaien-wordt de melk zuur van( just kidding :D ) maar even zonder dollen: Ik zou er geen moeite mee hebben als een foto van mij door een ander forumlid onderhanden genomen zou worden om het feit een betere bewerking wat duidelijker uit te leggen/laten zien. Per slot van rekening zijn we hier om van elkaar te leren.Dit neemt niet weg dat er natuurlijk "persoonlijke voorkeuren"zijn die we ten alle tijden moeten respecteren. Het heeft ook geen zin om zurig te reageren omdat bepaalde kritiek als een teleurstelling wordt ervaren. men zal zien als men opbouwende(corrigerende)kritiek ter harte neemt en in de praktijk brengt, de kritiek in de loop der tijd vanzelf positiever wordt, want hier gaan we toch voor, nietwaar. :wink:
GR. BEN.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mar 19 2008 2:11 pm

Genoeg lijkt me. Sippenaeken, wil je even bij je foto zetten dat je niet wil dat mensen ermee gaan spelen. En doe dat ook bij je eventuele andere posts.

Als ik nog meer zie over deze niet-on-topic discussie, dan gooi ik er een slotje op.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

sippenaeken

Bericht door sippenaeken » wo mar 19 2008 2:40 pm

Helemaal mee eens!

De Put

Bericht door De Put » wo mar 19 2008 2:45 pm

On topic reageren gaat niet lukken dus ik laat het er maar bij...
v.w.b. mijn foto's... dit forum heeft een zoekfunctie

Groeten,
Remco

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mar 19 2008 6:31 pm

Ik heb net een hele vervelende post weg moeten halen. Blijkbaar wil het niet lukken met dit draadje. Ergo: slotje!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “Foto presentaties”