Als je alles goed terugleest, beste Remco, zie je dat ik blij ben met elk constructief commentaar...De Put schreef:Beste sippenaeken, wat een ontzettend overgevoelig, kinderachtig gelul!
In plaats van je druk te maken over het auteursrecht van een slechte foto zou je blij kunnen zijn met het feit dat er zoveel mensen goedbedoeld op reageren en zelfs de tijd nemen om hun visie erop uit te werken en te laten zien.
Het gaat niet om auteursrechten en ik vind deze discussie ook volledig uit de hand lopen. Had ik maar gewoon Onno een PBtje gestuurd met het verzoek zijn posting te verwijderen!
Het gaat alleen om dat wat Nikon Gino schrijft. Als iemand dat niet wil, dan heb je dat te respecteren. Daar zijn geen tegenargumenten voor en als ze er wel komen, dan veroorzaakt dat zo´n discussie. Ieder zijn mening, beste Remco. Dus schop anderen niet tegen hun schenen als je dat niet wilt. Als jij het prima vindt dat anderen ongevraagd aan je foto´s sleutelen is dat jouw zaak. Als ik dat niet okay vind, dan is dat de mijne.
Ik vind Onno´s voorstel om het erbij te vermelden positief en constructief. Daarmee is wat mij betreft de kous af. Laat ons dus eens wat van jouw foto´s zien in plaats van commentaren op slechte toon.
Groet,
Kees