Ik geloof je wel Cees, maar ik zou er toch graag wel een mooie foto van zienAch, bij mij achter zijn de eksters het nest ook al weer aan het uitbreiden.....

PixelPeter
Ik geloof je wel Cees, maar ik zou er toch graag wel een mooie foto van zienAch, bij mij achter zijn de eksters het nest ook al weer aan het uitbreiden.....
Ik hoef het Velux-raam maar aan te raken en ze zijn al weer weg!pixelpeter schreef:Cees schreef:Ik geloof je wel Cees, maar ik zou er toch graag wel een mooie foto van zienAch, bij mij achter zijn de eksters het nest ook al weer aan het uitbreiden.....!
PixelPeter
Erg origineel, ook goed uitgevoerd.D-90s schreef:Afgelopen zaterdag het draadloze flitsbereik van onze flitsers even getest..![]()
![]()
Zoals je ziet had ik echt geen tijd om op de ontspanknop te drukken..![]()
![]()
FOTO
Groeten Eelco & Monique
Ik was dit keer van de praktisch creatieve, en Monique legde het vast..Melliw schreef:Erg origineel, ook goed uitgevoerd.D-90s schreef:Afgelopen zaterdag het draadloze flitsbereik van onze flitsers even getest..![]()
![]()
Zoals je ziet had ik echt geen tijd om op de ontspanknop te drukken..![]()
![]()
FOTO
Groeten Eelco & Monique
't Doet me denken aan ALE met z'n 'flitsstatiefjes'
Waar je toch allemaal niet goed voor bent Eelco...
hoi allemaal,het was mij ook al opgevallen patrick,hij is genomen met de tokina 16/50 ,maar kan mij niet voorstellen dat daar zo,n raar verloop van komt ,maar het is wel apart ,Patrick schreef:Wat is die eerste foto vreemd. De lantaarnpaal staat verticaal, maar wat loopt de dijk vreemd weg!