Een goede combi...want ze is het ookNicole schreef:Mooi zeg !! Wat een lief gezicht heeft ze..
forum kinderen ! [Verzamel]
- 

Geofgraphic

- 

japrins

- 

AvanEijk

@Avandijk mooi zeg wat een sprekende foto !
@Lothian Mooi weer zeg !! mooie feranda met de diepte en je dochter met haar plu. Ik vraag me altijd af gebeurd het spontaan of heb je een foto in je hoofd en vraag je of ze voor je in actie wil komen.
Je foto,s zien er zo spontaan uit !
Je dochter is een prima model !!

@Lothian Mooi weer zeg !! mooie feranda met de diepte en je dochter met haar plu. Ik vraag me altijd af gebeurd het spontaan of heb je een foto in je hoofd en vraag je of ze voor je in actie wil komen.
Je foto,s zien er zo spontaan uit !
Je dochter is een prima model !!
NAS Buikpijn
						- 

japrins

Riemke, ik ben het helemaal met je eens. Ik wilde dat nog in m'n eigen stukje erbij zetten, maar was ik vergeten. Bij die van m'n dochter vind ik het persoonlijk minder storend, maar die bij m'n zoon vind ik het ook storend. Het ligt er ook aan wat er op de achtergrond is. Ik heb heb hier nog 2 foto's erbij gezet en daar vind ik het persoonlijk niet storend omdat het bij de foto hoort. Maar dat is natuurlijk persoonlijkRiemke schreef:Mooie foto's zie ik hier weer voorbijkomen.
@japrins De achtergrond vind ik op beide foto's veel te onrustig, leidt af van het onderwerp.
http://www.panopictures.nl/fotoupload/DSC_5431.JPG
 http://www.panopictures.nl/fotoupload/DSC_5436.JPG
- 

Leeuwarden
 - Forumlid

- 

Leeuwarden
 - Forumlid

- a90
 - Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee

Knap meisje Richard, mooie oogjes 
. Mijn dochtertje is gisteren 1 jaar geworden en ik heb een hoop taart eet plaatjes (ik zal jullie er niet mee vermoeien) 
. 
Maar hierbij nog wel een plaatje van mijn middelste Mika. Een beetje half in de scaduw en op de achtergrond wat vage takkebossen maar vond hem wel aardig zo.

Maar hierbij nog wel een plaatje van mijn middelste Mika. Een beetje half in de scaduw en op de achtergrond wat vage takkebossen maar vond hem wel aardig zo.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
						A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"