Prima. Geofgraphic.Geofgraphic schreef:e.e.a. gecheckt en aangepast qua wisselkoers (GWK = Euro's to ... )
Dank daarvoor.
Ik wist dat dit nog moest gebeuren maar was er nog niet toe gekomen.
Ik heb het overgenomen (niet meer nagerekend)
groet,
M
Je bedoelt de snelheid van het "updaten"van de prijzen?V70ORD5 schreef:€1585 bij pixmania.
De snelheid is er een beetje uit geloof ik. Jammer
Irwan, bedankt voor je correctie.Pancaran's schreef:Hoi Marten,ik liep vandaag bij Camerhuis in Amsterdam en daar kost de D300 momenteel 1699. Overigens ook op hun site te zien. Daar ik zag dat jij nog 1899 hebt staan dit bericht.
Groet,
Irwan
Nee Marten, dat bedoel ik juist niet. De snelheid van de prijsdaling is er een beetje uit. Gelukkig maar voor jou. Want met een muisarm is het moeilijk foto's maken.Marten schreef: Je bedoelt de snelheid van het "updaten"van de prijzen?
Klopt.
Je bent niet de enige die dat doetV70ORD5 schreef:Nee Marten, dat bedoel ik juist niet. De snelheid van de prijsdaling is er een beetje uit. Gelukkig maar voor jou. Want met een muisarm is het moeilijk foto's maken.Marten schreef: Je bedoelt de snelheid van het "updaten"van de prijzen?
Klopt.
Anders moet je gewoon stellen dat je 1 keer per week een prijsudate doet. Moet voldoende zijn toch.
In ieder geval bedankt voor je moeite, en ik volg het prijsverloop nog steeds op de voet.
Dank voor je "medeleven"V70ORD5 schreef:@ Marten
Als ik jou was zou ik me beperken tot het aanpassen van de prijs van de 10 meest interessante aanbieders (lees goedkoopste).
De andere aanbieders alleen de link laten staan en als ze in de top10 terecht komen dan pas de prijs vermelden. Scheelt je een heeeeeeele bult werk.
Waar? ik zie € 1649Matchless schreef:Hoewel ? Kamera-express biedt hem nu ook aan voor 1588 euro. Dus gaat daarmee toch ruim 100 euro onder de prijs zitten die er nu nog bij vermeld staat.
Thanxx!weekkey schreef:@Marten
Konijnenberg is weer gezakt, is nu : 1675 euro.
ennuh... dank voor al je inspanningen, het wordt zeer gewaardeerd.