Zie nu pas dat Skippy me al vóór was. Mooie compositie weer, Luc!
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Dank voor de opmerkingen, helaas stond het podiumpje nogal vol met in totaal 6 man met toetsen, drums, monitoren, mike stands en meer van dat gedoe.
Ik heb er wel eentje waar het gezicht helemaal op staat, maar daar zijn de sticks weer veel minder aanwezig.
Natuurlijk wil je als fotograaf ook niet midden voor het podium gaan staan, dat verstoort de vibe, en dan heb je niet veel hoeken over.
De band zelf en de organisatie van het dorpsfeest waren blij met de fotoselectie die ik stuurde, dat was voor mij het belangrijkste.
Plus dat ik leuk kon schieten, je maakt zoiets niet elke dag mee...
Ed, op de onderstaande foto zijn duidelijk zichtbaar de oerlelijke plastic leidingen (water?, riolering?) welke de reden zijn voor de door mij toegepaste kadering.
Overigens heb ik de "goede" foto niet gecropt maar bewust meer ingezoomd, ik ben niet zo van het croppen
Uit verhalend oogpunt vind ik de eerste sterker, de cliff (het leven) eindigt hier (het kerkhof) en je weet niet wat er verder nog is. Net als Ed maakt de foto me nieuwsgierig wat er verder is.
Frank, ik zou sowieso voor de eerste gegaan zijn. ATOR heeft de reden al mooi verwoord, het beeld is feitelijk een visuele metafoor passend bij het onderwerp.
Leuk te lezen dat de eerste foto nieuwsgierigheid oproept, toch min of meer een bevestiging dat mijn keuze voor de eerste in de smaak valt.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties en opmerkingen.
Goed getroffen!!
Beetje het tegenovergestelde van die plaatjes op boekjes van deur-aan-deur evangelisten, waar de zonnestralen door een gat in de wolken komen.
Ik vind dit mooier.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes