Prijs Nikon D3
Re: Prijs Nikon D3
ja, klopt. is iets goedkoper geweest, maar het betreft wel een NL model!!!
ja en?
ik heb een buitenlands model en mijn foto's zijn volgens mij niet zo slecht. Ik hoor de uitgever niet klagen in ieder geval.
ik heb een buitenlands model en mijn foto's zijn volgens mij niet zo slecht. Ik hoor de uitgever niet klagen in ieder geval.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nederlands model?
Een van de meest hardnekkige misverstanden op dit forum.
Ooit heb ik dat uit de doeken gedaan in een topic.
Maar nu ik mijn lijst met gemarkeerde topic's kwijt ben zal je dat zelf moeten zoeken.
Ooit heb ik dat uit de doeken gedaan in een topic.
Maar nu ik mijn lijst met gemarkeerde topic's kwijt ben zal je dat zelf moeten zoeken.
Laatst gewijzigd door Marten op za okt 11 2008 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ja ik hou erover op, aan de camera of de foto's ligt t in ieder geval niet 

Hallo. Nikon Digitalenten
Ik zit met een dringende vraag heel simpel? Waarom een D3 en geen D700 met extra grip!
Het moet er nu van komen, maar na enkele test en/of previews gelezen te hebben weet ik het gewoon niet meer.
Vanmiddag even allebei bekeken en de "feeling" gehad bij Correct alhier, en nu wil ik eigenlijk
zaken gaan doen.
Maar wat?!
P.S. Wat een probleem hè groetjes, Cees
Ik zit met een dringende vraag heel simpel? Waarom een D3 en geen D700 met extra grip!
Het moet er nu van komen, maar na enkele test en/of previews gelezen te hebben weet ik het gewoon niet meer.
Vanmiddag even allebei bekeken en de "feeling" gehad bij Correct alhier, en nu wil ik eigenlijk
zaken gaan doen.
Maar wat?!
P.S. Wat een probleem hè groetjes, Cees
- bert
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Hallo Cees,
Ik zou zeggen koop gewoon de D700 hij bevalt mij meer dan goed en koop er een mooie lens bij.
Je zal er beslist geen spijt van krijgen van de D700.
Gr Bert
Ik zou zeggen koop gewoon de D700 hij bevalt mij meer dan goed en koop er een mooie lens bij.
Je zal er beslist geen spijt van krijgen van de D700.
Gr Bert
D4 en wat andere leuke stukjes glas
-
- Forumlid
Cees: D3 of D700?
Kalm blijven Cees!ceesiekalm schreef:Ik zit met een dringende vraag heel simpel? Waarom een D3 en geen D700 met extra grip!
Heb je al "zaken" gedaan? Zo niet:
Kijk gewoon of je de D3 ècht nodig hebt. Accu, extra snelheid. Hecht je héél erg aan 100% zoekerbeeld tov 95% zoekerbeeld? Is die 2e kaart een must?
De D3 is een zware bak. De D700 beduidend lichter.
Zelf zou ik (nu) voor de D700 gaan, maar dan wel zonder die batterijgrip. Onnodig zwaar, onnodig lomp.
Een extra accu-tje stop je gewoon in je achterzak.
Ben benieuwd naar je keuze.
link naar dpreview
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Neem ook de voordelen van de D3 in je besluit mee.
Hij is sneller.
100% zoekerbeeld.
Accu is veel beter en gaan langer mee.
Het argument van de grip is in mijn ogen onzin.
Als je de D700 koopt met grip weegt het samen net zo zwaar als een D3. En in de praktijk zal de grip er altijd op blijven zitten dus lichter als de D3 zal hij niet worden.
Als het budget het toelaat........lekker voor de D3 gaan.
Hij is sneller.
100% zoekerbeeld.
Accu is veel beter en gaan langer mee.
Het argument van de grip is in mijn ogen onzin.
Als je de D700 koopt met grip weegt het samen net zo zwaar als een D3. En in de praktijk zal de grip er altijd op blijven zitten dus lichter als de D3 zal hij niet worden.
Als het budget het toelaat........lekker voor de D3 gaan.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Hallo, Nikon nabors
Bedankt voor de diversen reakties inzake mijn keuze probleem, D3 of D700.
Mijn besluit staat vast {?) ik ga voor de D700 met extra greep, mede door de argumenten van de ons
aller bekende Ken Rockwell die voor mij wel hout snijden.
Daar ik als schilder (nog) niet getroffen ben door de "spaarcrisis" had ik dit luxe probleem van welke body.
p.s. Vraag me of die zaak in Capelle wel zo goed ligt in de club,gezien de diverse reakties?
groetjes, Cees
Bedankt voor de diversen reakties inzake mijn keuze probleem, D3 of D700.
Mijn besluit staat vast {?) ik ga voor de D700 met extra greep, mede door de argumenten van de ons
aller bekende Ken Rockwell die voor mij wel hout snijden.
Daar ik als schilder (nog) niet getroffen ben door de "spaarcrisis" had ik dit luxe probleem van welke body.
p.s. Vraag me of die zaak in Capelle wel zo goed ligt in de club,gezien de diverse reakties?
groetjes, Cees
-
- Forumlid
Prijzenoverzicht begin van dit topic
Het prijzenoverzicht is weer bijgesteld.
Geen prijsdalingen; wel twee prijsverhogingen, waarvan één gepresenteerd als "aanbieding".
De prijzen lijken zich te stabiliseren op het niveau van € 3500. Dat is 30% onder de begin/adviesprijs.
Geen prijsdalingen; wel twee prijsverhogingen, waarvan één gepresenteerd als "aanbieding".
De prijzen lijken zich te stabiliseren op het niveau van € 3500. Dat is 30% onder de begin/adviesprijs.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb de reacties die gaan over de verdwenen Euro tekens verhuisd naar een apart draadje:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 18#p208018
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 18#p208018