Verbetering wil/weet ik niet. Wel deze bewerking mb.v. Nik Silver Efex, nog niet via LR maar via PSE.Eeuw schreef:Als je een verbeterde versie kunt plaatsen, wees mijn gast.

Verbetering wil/weet ik niet. Wel deze bewerking mb.v. Nik Silver Efex, nog niet via LR maar via PSE.Eeuw schreef:Als je een verbeterde versie kunt plaatsen, wees mijn gast.
Basis is filmtype Ilford Pan F Plus 50; vervolgens de korrel eruit gehaald, toning copper/10 en in PSE de levels iets aangepast.Eeuw schreef:Ja, da's mooi spul wat ze maken.
Welke instelling heb je gebruikt? Of is het eigen recept?
mikemix schreef:hier ook, heb de lol in fotograferen weer helemaal terugEeuw schreef: Ik moet me gewoon in gaan houden man, it's such a fun !
Ik ga eens kijken hoe dat dan zit. Ik ben niet zo'n postprocessor, vandaar dat ik zo blij ben met dit kleine dingske, maar vind het wel een erg warm resultaat. Gelukkig heb ik hier nog een zeg maar demo draaien.Skippy schreef:
Basis is filmtype Ilford Pan F Plus 50; vervolgens de korrel eruit gehaald, toning copper/10 en in PSE de levels iets aangepast.
Dit houdt niet op, da's het leuke.Skippy schreef:Ophouden nu anders ga ik er ook een kopen
Mijn Bentley rijdt op de beste banden die er zijn, maar wel gekocht tegen bodemprijzen.mikemix schreef:..Trouwens Marten, op je Bentley doe je toch ook geen fietsbanden?