Dat komt neer op zo'n 33%.

Misschien een suggestie om deze er ook bij te plaatsen: CAMERATOOLS: D3nl +NX software + gratis workshop= € 3599,00Marten schreef:Bedankt voor de tip. Ik heb hem verwerkt.
Ze hebben zeker een bergje D3's liggen dat even opgeruimd moet worden voor de recessie echt begint.
Ik vermoed dat die "E" achter D3 er op duidt dat er sprake is van een D3 met een Engelse handleiding.
Bedankt Ben. Done.benikon schreef:Misschien een suggestie om deze er ook bij te plaatsen: CAMERATOOLS: D3nl +NX software + gratis workshop= € 3599,00
groeten Ben.
€ 1.700,00 in het eerste jaar afschrijven. Dat moet ook voor een professionele fotograaf "pijn" doen ook al betaald "big brother" mee. Daar heb je dus een 24 - 70 f2.8 of een 70 - 200 f 2.8 voor bedenk ik me ineens.Marten schreef:In één jaar gedaald van € 5200 naar ca € 3500=
Dat komt neer op zo'n 33%.
En voordat de D3x komt, geruchten worden steeds sterker op het web.Marten schreef:Ze hebben zeker een bergje D3's liggen dat even opgeruimd moet worden voor de recessie echt begint.
ik denk dat waneer er opvolger(s) komen dit wellicht een D3H(nog sneller,nog meer buffer) met een D3X( many pix,s) zal zijn; kijk maar naar de D1 welke opgevolgd werd door de D1H en D1X, maar hetzal nog wel een tijdje duren denk ik.Trouwens vraag ik me af, gezien de relatie van nikon met NASA, of er al een gemodificeerde versie is (of komt) voor de ruimtejongens?--(sorry dat ik even afwijk van het draadje)Light schreef:Aan deze berichten te zien kan ik beter wachten met het aanschaffen van een 2e camera zoals een D300. Ik neem als dat als de D3x op de markt komt, dat er ook 1 of 2 "minder uitgebreide" camera's tegelijkertijd op de markt komen. Weet iemand al of de D3x een DX of FX gaat worden?
Die jongens van "factoryprices" kan je maar beter niet in het lijstje opnemen-die prijzen zichzelf uit de markt!.Teun schreef:Hier bij http://www.factoryprices.nl/index.php?cPath=10014_463 is de D2Xs duurder dan de D3.![]()
![]()