Nu vertelde die mij dat de gemiddelde wachttijd op een 24-70 bijna 5 maanden is

Mijn vader heeft overigens ook meteen een 24-70 en D700 besteld

Zet jij ook een balkondeur voor op een Porsche tegen de vliegen?AlwinSitton schreef:Ik mag mij ook toevoegen aan het rijtje met 24-70 bezitters. Na lang twijfelen heb ik de bestelling van de Nikkor 14-24 F/2.8 even verschoven, deze komt later. Geweldige kwaliteit!
Zaterdag de grote beproeving, het zomercarnaval. Welk merk UV filter heeft iedereen op zijn lens zitten? Of heeft iemand uberhaupt wel een UV filter erop zitten?
Dan zou ik er maar mee terug gaan als ik jou was. Ik heb hem ook maar geen enkele last van deze problemen.AlwinSitton schreef:Ik weet niet, maar volgens mij werkt deze lens niet goed op een D80. Heb er nog geen enkele scherpe plaat uit weten te krijgen, dat voor ruim € 1500,- euro. De lens heeft veel last van front en backfocus.
Absoluut terug met dat ding, er rollen hier knijtersherpe platen uit....AlwinSitton schreef:Ik weet niet, maar volgens mij werkt deze lens niet goed op een D80. Heb er nog geen enkele scherpe plaat uit weten te krijgen, dat voor ruim € 1500,- euro. De lens heeft veel last van front en backfocus.