Help........wachten of kopen?

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Arend-ho

Bericht door Arend-ho » vr aug 08 2008 6:41 pm

nee dat je niet voor Nikon werkt is duidelijk....ppfff

Arend

JB

Bericht door JB » wo aug 13 2008 6:43 pm

De D200 was een probleem. Geen Nederlandse uitvoering te vinden, dus ben ik voor de D300 gegaan. Nu mijn lenzen nog. Eerst wil ik een 1.8/50mm gaan kopen om te zien wat de D300 kan. Later iets van een 20 of 24 mm lens, ik zie wel.

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » wo aug 13 2008 6:46 pm

vreemd van de D200..volgens mij heb ik er genoeg zien liggen in een winkel.
maargoed je hebt een D300..mooie body dus gefeliciteerd met je aankoop.

Arend

LvDongen

Bericht door LvDongen » vr aug 15 2008 10:46 am

Ik werk in mijn werk met een D200 + 18/70 en 24/120 mm. Heb zelf een 18/200 en vind dat er erg denigrerend wordt gedaan over deze laatste lens.

Opmerkingen als ik zou hem nog niet voor niets willen hebben klinken erg denegrerend naar mensen die zo'n lens hebben.
Ook niet iedereen kan een Nikon en zijn lenzen betalen.

Ik snap de kritische blik, maar enig respect (ook naar de makers toe) is altijd wel op zijn plaats en alle waar is naar zijn geld.
Hoe zou het klinken als een grootbeeldfanaat met supermateriaal zegt: "Nikon, ach leuk spul, maar echt scherp is het niet !"

Ik heb op een ander forum ook al eens een ware vete mogen lezen tussen Canon en Nikon gebruikers. Tis dat er een digitale snelweg tussen zat anders hadden ze elkaar, wellicht met camera, zeer waarschijnlijk elkaar de hersens ingeslagen. Ik ga voor Nikon, een ander voor Canon en weer een ander voor een ander merk. ieder zijn voorkeur op basis van voorkeur, smaak, gevoel en financiele mogelijkheden.

Alle waar naar zijn geld, toon enig respect en die 18/200 is voor menigeen voldoende en voldoet aan zijn en haar maatstafen en financiele mogelijkheden. Er zal zeker beter zijn en geloof me, er zal nog beter komen.

En wat de titlel "wachten of kopen" betreft. Wat je vandaag nieuw koopt, was gisteren oud en er komt altijd beter, sneller en mooier !!!

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » vr aug 15 2008 10:57 am

de opmerkingen zijn van pakweg 5 augustus.
waar hebben we het over ?
wat je/we vandaag zeggen is morgen weer oud.
misschien denk ik vandaag wel heel anders over.

ga lekker foto's maken het is mooi weer !

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr aug 15 2008 11:03 am

Laat ik hier maar een slotje op gooien... :shock:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”