Zojuist je bericht gelezen en direct de septup guide opgehaald.ALE schreef:FYI, Mike Hagen heeft zijn bekende Setup guides ook voor de D90 gepubliceerd. De guide is HIER te downloaden.
Have fun,
ALE
Dank voor de tip.
Zojuist je bericht gelezen en direct de septup guide opgehaald.ALE schreef:FYI, Mike Hagen heeft zijn bekende Setup guides ook voor de D90 gepubliceerd. De guide is HIER te downloaden.
Have fun,
ALE
Volgens mij heb je daar gelijk in. daar heb ik me nog niet eens zo erg in verdiept. Stom eigenlijk als ik er zo over nadenk.Daan schreef:Volgens mij kan dat alleen met eigen beeldinstellingen (bv Standaard met verscherping op + 5 )
Beste Thik Hai,Thik Hai schreef:Zojuist je bericht gelezen en direct de septup guide opgehaald.ALE schreef:FYI, Mike Hagen heeft zijn bekende Setup guides ook voor de D90 gepubliceerd. De guide is HIER te downloaden.
Have fun,
ALE
Dank voor de tip.
Leuk! Ik kijk er naar uit! Laat je (hier) even weten waar het staat straks?theshadow schreef:Binnenkort op het forum een nieuwe versie
Ik heb mijn "project-tje" weer opgepakt.
Nu ik mijn camera weer wat langer heb en wat meer praktijk "ervaring" heb opgedaan heb ik de instellingen weer verfijnd samen met wat uitleg hoe/waarom en de achterligende gedachte bij de instellingen.
Leuk is om te horen op de uitjes dat er toch mensen zijn die er wat mee doen