1.

2. Tsja, er wordt zelf Canon gesignaleerd....

3.

4. ff lekker op elkaar schieten..

Groetjes Eelco & Monique

De eigenaar kijkt er, terecht natuurlijk, wel vies bij.D-90s schreef:2. Tsja, er wordt zelf Canon gesignaleerd....![]()
Wel eentje met live-view...D-90s schreef: 2. Tsja, er wordt zelf Canon gesignaleerd....![]()
Welnee. Hij bekijkt z'n histogram even.Marco schreef:Wel eentje met live-view...D-90s schreef: 2. Tsja, er wordt zelf Canon gesignaleerd....![]()
hihihihihihi ik blijf het een goeie naam vinden!!!!aquarius schreef:Nee, was gewoon hartstikke moe. Ninja Turle was geveld...2 Gevallen? :mrgreen:
![]()
Theo, was het zo erg deze dag??? hihihihihihiBelinda schreef:En ook nog 2 foto's van mij.
2.
Gr Belinda
Maud schreef:Theo, was het zo erg deze dag??? hihihihihihiBelinda schreef:En ook nog 2 foto's van mij.
2.
Gr Belinda
And the winner is... Patrick!Patrick schreef:Welnee. Hij bekijkt z'n histogram even.Marco schreef:Wel eentje met live-view...D-90s schreef: 2. Tsja, er wordt zelf Canon gesignaleerd....![]()
![]()
![]()
Tja, lijkt me niet meer dan logisch...Het Kanon schreef:And the winner is... Patrick!![]()
We zijn je er dankbaar voor. Meestal is het niet charmant iemand met een 10mm objectief te fotograferen, zelfs al is dat bij jou toch alweer 16mm.Het Kanon schreef:Oh ja, van mij geen foto's van forumleden. Te verlegen om jullie gelijk met een Kanon op 10mm af te schieten...