Het ziet er allemaal goed uit en ik heb op het net al van meerdere fotografen opnamen gezien van dezelfde shoot. Kennelijk heeft Nikon het theater afgehuurd om aan geselcteerde fotografen de gelegenheid te geven de nieuwe apparatuur te testen.D-90s schreef:Kijk nu eens even naar deze link, ga ermee aan de slag en oordeel zelf..![]()
Zelf zou ik liever een vergelijking zien tussen de oude en nieuwe apparatuur en dan niet met van die volledig verzadigde kleuren maar van pasteltinten. Ook denk ik dat Nikon ervoor gezorgd heeft dat de gebruikte lampen goed aansluiten bij de 'native' kleurtemperatuur van de camera. Als je verlichting hebt die dat niet doet schiet je ruis meteen omhoog.
Maw het is leuke reclame en ziet er overtuigend uit, maar ik wacht nog even op de onafhankelijke reviews. Ik heb weinig twijfel dat het nieuwe spul beter is dan het oude. Toch kan je op basis van deze foto's weinig zeggen over het verschil tussen de oude en de nieuwe lens en mag ook de prijs van de nieuwe nog wel een paar honderd euri naar beneden.