Léon Obers schreef:Februari is nog niet om hoor. Daarna heb je maart en nog 9 maanden erna alleen al in dit jaar.
Er zal ongetwijfeld nog het een en ander volgen, dit jaar. Maar niet in de eerste weken van februari. Dat zijn hooguit de eerste twee weken, en daarin verwacht ik niks meer.
En een opvolger van de D700 verwacht ik zeker dit jaar, gezien de tweejaarlijkse cyclus, maar op een ander tijdstip dan de geruchten ons voorhielden.
vanminnen schreef:Mooie aanvulling zou ik zeggen, maar wat is er mis met de 17-35 2.8. Jarenlang in dit bereik de toplens en nu ineens waardeloos geworden? Ik zie deze lens op MP voor 750-850 euro voorbijkomen. Qua prijs en mogelijkheden ontlopen beide lenzen elkaar niet veel en de voordelen van de VR zijn m.i. relatief in dit bereik. Eerst maar eens een goede vergelijking zien tussen deze twee broertjes, voordat we de oude spullen wegdoen. Met name de lengte van de lens zie ik niet als voordeel.
Ik doe de AF-S 17-35mm f/2.8D zéker niet weg voor deze nieuwe. Hij bevalt mij prima, en die nieuwe vind ik niet zo heel interessant.