Nog twee van Max.
5)

6)

Indien ik morgen vroeg thuis ben van het werk zal ik hier een paar vluchtfoto's plaatsen. En zoals gebruikelijk, C+C altijd welkom.
Groet,
ALE
De portretten vallen mee. In vlucht is wat anders. Afhankelijk van het soort vogel varieert het van lastig tot vrijwel onmogelijk.Erpeewee schreef:Indrukwekkend wat hier aan foto's voorbij komt.
Schitterende vogels om te zien.
Ga dit toch in de gaten houden, wil het ook eens proberen. Lijkt me niet makkelijk.
Als ik de portretten net zo strak als die van ALE kan maken dan ga ik er anders over denken.De portretten vallen mee. In vlucht is wat anders. Afhankelijk van het soort vogel varieert het van lastig tot vrijwel onmogelijk.
Ik vertrouw er maar op dat je geen jager bent maar je fotohobby bedoeld :mrgreen:Inderdaad mooie platen zien langskomen. Wellicht had ik me toch moeten opgeven en niet denken dat ik wel even genoeg roofvogels heb geschoten de afgelopen tijd.
Alsof ik daar nog tijd voor zou hebben naast NCN.Erpeewee schreef:Ik vertrouw er maar op dat je geen jager bent maar je fotohobby bedoeld :mrgreen:
Het was misschien wel een privé show, maar het fotograferen blijft denk ik hetzelfde. Ik heb genoeg kreten gehoord wanneer iets niet luktePatrick schreef:[
Alsof ik daar nog tijd voor zou hebben naast NCN.Ja, ik schiet niet met kogels of hagel.
Ik beweer niet dat je zomaar even een portretje schiet. Je kan een hoop fout doen.
Maar het is veel makkelijk te doen dan een vogel in vlucht. Daarbij moet je toch wel wat geluk hebben wat betreft de vlucht die zo'n beest precies neemt. Hoe het beest kijkt tijdens de vlucht. En dan moet je ook nog je best doen jouw kant van het verhaal goed te doen. Nu is dit alles waarschijnlijk (??) nog enigszins te doen geweest doordat het om een prive-show ging met het duidelijk doel om fotograferen hun ding te laten doen. Maar makkelijk is het in mijn ervaring nooit
Als ik me vergis dan hoor ik het graag. Zoals gezegd; ik ben niet bij deze shoot geweest, maar ben geen onbekende met dit soort fotografie.