Gooit dat roet in het eten, of zijn we gewoon allemaal die-hards en gaan sowieso altijd door met fotograferen

Pjerry schreef:Volgens de verwachting is het 80% kans op regen aanstaande vrijdag.
Gooit dat roet in het eten, of zijn we gewoon allemaal die-hards en gaan sowieso altijd door met fotograferen
Kom je dan ook vrijdagavond John met je pakezel Yvonne?John Hoenen schreef:Pjerry schreef:Volgens de verwachting is het 80% kans op regen aanstaande vrijdag.
Uit ervaring weet ik dat de regen voor prachtige avondfoto's kan zorgen.
Hai Bea,Bea schreef:Hallo Maud,
Mijn zus komt ook mee. Wij komen per trein dus misschien afspreken op CS?
Hai, Vanaf CS is het best nog ver lopen hoor, ik zou inderdaad met Metro/Randstadrail naar Wilhelminapier komen.Casanova56 schreef:Hoi,EgmondM schreef:Ik zou ook graag meedoen als het mogelijk is
Waarschijnlijk met openbaar vervoer. Is het makkelijk te bereiken met openbaar vervoer? Anders auto.
Zijn er meerdere mensen die uit omgeving Utrecht komen? Misschien leuk om samen te reizen?
Groetjes,
Egmond
Hier een reactie op jouw vraag.
Met de trein van Utrecht naar Rotterdam CS.
Daar vandaan is het ongeveer 20 minuten lopen en/of de Metro nemen naar Wilhelminapier.
Ja, dan heb je wel een OV chipkaart nodig.
Groetjes, Casanova56.
Inderdaad die wandelbrug ligt er sinds deze zomer..ErikC schreef:Hallo allemaal,
Als ik juist ben ingelicht, kan je in de wijk Katendrecht gratis Parkeren. ( ik ga dat van de week controleren)
Er is sinds kort een wandelbrug die de wijk Katendrecht met de Kop van Zuid verbindt.
Je staat dan gelijk bij Hotel New York.
Zelf probeer ik die avond - hoewel ik me nog niet had aangemeld - erbij te zijn.
Dit is echter afhankelijk of ik wel op tijd thuis ben van het werk.
Groeten
Erik
Jammer maar hopelijk tot een volgende keer!henkm schreef:Maud, ik moet helaas toch passen voor de vrijdagavond door een te drukke agenda. Ik wens de rest in ieder geval een mooie avond.
Dank Erik voor het checken en ik hoop je te zien morgen!ErikC schreef:Parkeerinfo;
In eerder bericht melde ik dat men in de wijk Katendrecht gratis kan parkeren.
Via de "nieuwe" wandelbrug ben je binnen enkele minuten bij Hotel New York.
Het gratis parkeren is aan de rechterzijde van katendrecht, dus niet richting de SS Rotterdam, daar moet je wel betalen.
Bij de C1000 de wijk oprijden, is Rijnhaven zuidzijde, overgaand in de Veerlaan. Dat is allemaal (nog) gratis.
Mijn aanwezigheid staat - ivm werk - nog niet vast.
Veel plezier
Erik
De kans is groot dat ik 17:00 uur niet ga halen. Wat zijn de plannen? Een tijdje daar wachten en gezellig doen en dan naar buiten? Of al om 17:00 uur naar buiten? Is er al een route bekend waardoor eventuele laatkomers weten waar de groep te zoeken?Maud schreef:- Om 17uur Rotterdam - Hotel New York, Koninginnehoofd 1 (zorg voor wat kleingeld zodat je je drankje gemakkelijk kan afrekenen als je wat wilt drinken)
- zonsondergang is om 19.08