Zonder mij is Haarlem niet compleet!Patrick schreef:Logisch. Jij wil je je onder de andere Haarlemse Muggen begeven.muggie schreef:Als het weer meewerkt - en dat lijkt het te doen - hoop ik ook van de partij te zijn!

Zonder mij is Haarlem niet compleet!Patrick schreef:Logisch. Jij wil je je onder de andere Haarlemse Muggen begeven.muggie schreef:Als het weer meewerkt - en dat lijkt het te doen - hoop ik ook van de partij te zijn!
Is een goede optie, de x10 moet ook uit gelaten worden dus de accu's liggen al op de lader...Patrick schreef:Dat is op zich toch niet zo'n straf?Robin schreef:Maris en ondergetekende komen ook, al ben ik bang dat ik het moet doen met de Fuji X10
Je zou Cees kunnen vragen zijn D200 mee te nemen. Glaswerk heb je genoeg.
En natuurlijk wordt het gezellig! Ik ben er toch ook?
Gelukkig heeft ze haar eigen rekeningCasanova56 schreef:@Robin,Robin schreef:Haha ja dat is een feit, ik komchip54 schreef: Gaat meer om de gezelligheid!en Mariska gaat lekker de stad in
Ja ja, daar ga je zakgeld van de maand
allemaalAndré schreef:Iemand nog tips voor welke objectief ik mee zal nemen, mijn nieuwe 70-200 4.0 ???
Als je lekker licht op pad wil zou ik de 70-200 f4 en 50mm mee nemen en de rest lekker thuis laten.EdwinKort schreef:allemaalAndré schreef:Iemand nog tips voor welke objectief ik mee zal nemen, mijn nieuwe 70-200 4.0 ???
Hoi Andre,Ik ga het misschien toch proberen morgen. Ik heb net even thermo-ondergoed gekocht (Tjonge ik lijk wel een balletdanser in zo'n strak broekkie)
Gaan we regelen.John Hoenen schreef:Buiten onze nieuwsgierigheid naar je foto's met je nieuwe objectief, had ik van bovenstaand toch ook wel eens graag een kiekje willen zien.Ik ga het misschien toch proberen morgen. Ik heb net even thermo-ondergoed gekocht (Tjonge ik lijk wel een balletdanser in zo'n strak broekkie)![]()
.