Ik heb zelf ook voor deze keuze gestaan alleen kom ik van de D40x wat een instappertje is maar voor mij was dat een leuke camera. Nu wilde ik een andere en zat te twijfelen tussen de D7000 en de D600 en de D600 had bij mij de voorkeur dus al het andere KAN dan ook niet goed zijn want je wilt die D600 maar je moet heel realistisch zijn voor jezelf MOET je die D600 wel hebben want wat is er niet goed aan de D7000???? Toen ben ik eens gaan vergelijken en de D40x, D5200, D7000 en de D600 naast elkaar gezet met dit schema http://home.planet.nl/~braak117/camera%20overzicht.xls.
Toen ging ik beseffen dat voor MIJ het verschil van ong. 8 a 900 euro niet het geld waard was om voor de D600 te gaan daarvoor ben in TE amateur voor.
Als jou D90 nog gemaakt kan worden ( zit altijd een prijs aan natuurlijk) dan zou je deze houden? Zoja wat mis je dan tov de D600?? Omdat daar FX op staat??
Ik heb nooit FX gehad en mis er dus ook niks aan, maar ik heb er ook niet zoveel technische kennis van camera`s als de meeste hier