Het komt misschien ook wel dat hij heel veel lijkt op mijn Nikon F6. Alleen de ene LCD-schermpje aan de achterkant is wat groter.alfredo schreef:Ik fotografeer met de D2h...qua body bijna gelijk en ook een heerlijke camera...maar die is uit 2003... ik spaar me suf voor die d3....kan ook niet wachten!!GdP schreef:Vanmorgen de D3 in mijn handen gehad bij K.E. Wat een prachtige camera!![]()
Met een hele mooie heldere zoeker! Gewoon definitief verkocht.
Staat er één bij, ik denk waar ken ik die van? Op weg naar huis wist ik het. Die had ik ook al eens een keer eerder gezien in Beverwijk. Lag er ook nog een prachtige Nikon F6 op tafel en daarvan wist hij te vertellen dat die helemaal uit de tijd was.Dat noemen ze nu nog eens iemand op zijn ziel trappen.
UIT DE TIJD!
Ik denk nu moet het toch niet gekker worden.
Uit de tijd!
Ik denk nu ja hij weet gewoon niet beter.![]()
Maar nadat ik wist waar ik hem van kende begreep ik zijn opmerking. Heb je ooit wel eens gehoord dat een Nikon F6 stuk is? Ik niet! En dat is voor hem natuurlijk wel heel erg vervelend, want daar valt voor hen niets aan te verdienen.
Maar weer terugkomend op de Nikon D3 ik denk niet dat ik tot de eerste kopers zal gaan behoren, want ik heb hem toch pas volgend jaar in juni nodig als we weer op vakantie gaan. Maar hij wordt het wel!
Gerrit

Met vr. gr.,
Gerrit