Vergeet niet dat je nu levenslang garantie hebt. Er is dus hoop. :mrgreen:wouthazel schreef:Mmmm, baal er eigenlijk van dat D600 vanaf het begin af aan GEEN problemen heeft...........![]()
![]()

Vergeet niet dat je nu levenslang garantie hebt. Er is dus hoop. :mrgreen:wouthazel schreef:Mmmm, baal er eigenlijk van dat D600 vanaf het begin af aan GEEN problemen heeft...........![]()
![]()
Hmm... Toch een kanttekening. Ik heb gisteren eens een stoffoto genomen om te kijken of mijn D600 aan een reiniging toe was. Het meeste vuil hoopt zich toch nog linksboven op... Ik heb Nikon maar een mailtje gestuurd. Wéér een nieuwe sluiter vind ik eigenlijk geen oplossing. Ik kan me niet voorstellen dat dat erg bevorderlijk is voor de body.JanJacob schreef:Nikon heeft dit probleem maanden geleden al opgelost voor mij. Mijn D600 werkt nu probleemloos.
Het is werkelijk een fantastische camera. Enige verbeterpunt vind ik het af-systeem.
ATOR schreef: De metalen body constructie kan dat wel hebben.
de camera die bestand is tegen zeer zware omstandigheden, heeft een boven- en achterzijde van magnesiumlegering