Even serieus, voor de kwaliteit zou je kiezen ?
(naast de groote en de vorm )
Gr Corné Goud
Dat is waar. ik sprak destijds iemand die twee 100-300's had geprobeerd. Beide bagger. Ik heb een kennis die er ook eentje heeft en er ook problemen mee heeft.Woudschim schreef: Er valt weinig te zeggen aan de hand van 1 enkele ervaring natuurlijk.
Corné Goud schreef:Tja ik heb ook niet echt de beste ervaringen met mijn Bigma maar ik denk (weet ik wel zeker eigenlijk ) dat dat meer aan mijn D50 ligt omdat met grauw weer echt aan het Hunten is en met mooi weer valt dat erg mee![]()
Absoluut niet. De 100-300 doet het zelfs erg goed (?) met een 1.4 TCCorné Goud schreef: (Leeuwarden komt dat niet door je 1.4 tc ? )
Waar heb je dat gelezen?Corné Goud schreef: Maar weer on topic deze schijnt kwa AF een monster te zijn ook met teleconvertermaar de praktijk zal dat moeten uit wijzen
d
Tja, nu moet je geen appels met peren gaan vergelijken! Volgens mij is dat de Canon 1200mm lf4.0 lens deze heeft in de gulden tijdperk +/- ƒ110.000,00 gekost (!) Dus dat scheelt incl. converter 200mm.....Corné Goud schreef:Canon lens (is langer maar slanker )
Sigma lens
Scheelt dat zoveel ? ik bedoel de Sigma word als onderzeeer beschouwd maar die Canon kan er ook wat van.
Maar Canon kan niet aan de Sigma tippen
Ook kwa bereik een teleconverter er tussen en hopaa 1000 Milimetersen dan nog een lage F waarde
Gr Corné Goud