D-80

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
rik visser

Bericht door rik visser » za dec 08 2007 7:59 pm

Heb hem door Bob, leuk, maar ik ben toch echt niet van plan om veel spullen te gaan kopen, ik ben met deze D-80, 18-135 dik tevreden :) en hoop er heeeeeeeel lang plezier van te hebben.
mijn tas is overigens van arivvo en past met deze lens er precies in, hij is niet al te groot zodat je hem overal mee naar toe kan slepen.
Want op vacantie heb ik altijd een rugzak om :cry: met water enz, en nu ook nog de cameratas mee, die eerst bij moeders in de tas zat maar nu dus te groot is zodat ik het mee moet slepen, ha ha.

Rik :D

Bob42
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Bob42 » za dec 08 2007 8:04 pm

rik visser schreef:Heb hem door Bob, leuk, maar ik ben toch echt niet van plan om veel spullen te gaan kopen, ik ben met deze D-80, 18-135 dik tevreden :) en hoop er heeeeeeeel lang plezier van te hebben.
mijn tas is overigens van arivvo en past met deze lens er precies in, hij is niet al te groot zodat je hem overal mee naar toe kan slepen.
Want op vacantie heb ik altijd een rugzak om :cry: met water enz, en nu ook nog de cameratas mee, die eerst bij moeders in de tas zat maar nu dus te groot is zodat ik het mee moet slepen, ha ha.

Rik :D
Heel veel plezier daarmee!
En blijf uitkijken voor het NAS-virus.... :P 8)

rik visser

Bericht door rik visser » ma dec 10 2007 6:55 pm

Oh, oh,oh, wat fotografeerd dit fijn :D

Rik

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”