Nikon Gino schreef:Bij foto Verschoore hebben ze de D300 op voorraad voor €1649,-
Beschikbaarheid D300
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Nee, de prijs van de D3 weet ik niet, maar ik heb er de contactgegevens bij gezet dus even bellen of mailen.
Wist alleen de prijs van de D300 op het moment van dit schrijven.
Mvg, Gino
Wist alleen de prijs van de D300 op het moment van dit schrijven.
Mvg, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Geen D300 voor de kerst
De prijzen van de D300 waren wat gezakt en tot een "redelijke" prijs.
Ik al de hele week mijn vrouw gek maken dat ik 'm ga kopen.
Dus... Ik surfen op het net en prijzen vergelijken.
Kamera-Express.nl: 1799 (europese versie)
Correct: 1599 (Nederlandse versie)
Beide winkels zitten in Rotterdam. Ik naar de camera express rijden, maar echt niet dat ze die prijs naar beneden halen. Correct heeft ze (uiteraard) niet op voorraad. Jammer maar helaas. Geen D300 onder de kerstboom
. Ik vertik het om 200 euro meer te betalen voor iets om het ook gelijk in handen te hebben. Zondag vertrek ik met vakantie. Hopelijk hebben ze op Schiphol nog een leuke taxfree aanbieding. Maar ik vrees van niet.
Andre
Ik al de hele week mijn vrouw gek maken dat ik 'm ga kopen.
Dus... Ik surfen op het net en prijzen vergelijken.
Kamera-Express.nl: 1799 (europese versie)
Correct: 1599 (Nederlandse versie)
Beide winkels zitten in Rotterdam. Ik naar de camera express rijden, maar echt niet dat ze die prijs naar beneden halen. Correct heeft ze (uiteraard) niet op voorraad. Jammer maar helaas. Geen D300 onder de kerstboom

Andre
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Naart een MM in de buurt van R'dam en die site van correct laten zien
Zo heb ik het ook gedaan ik heb hem gisteren bij MM rijswijk gehaald voor 1599,- (correct prijs) in principe geven ze niet de laagste prijsgarantie op artikelen die in een andere winkel niet vooradig zijn, maar op de site van correct stond gisteren nog steeds uit voorraad leverbaar terwijl dat helemaal niet zo was 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi,ruud schreef:opgezetfan ,
ben er ook maar is gaan kijken...
morgen nog even naar KE voor de grip en dan nog even dik 400 pagina`s
door worstelen.
ben er helemaal klaar voor.
Zit er bij de grip voor de D300 een garantiebewijs?
Heb gisteren een grip voor de D200 gekocht bij KE maar er zat geen garantiebewijs bij.
Fer
Ik ben gisteren nog even bij Mediamarkt Rijswijk langsgegaan. D300 niet in voorraad. Ze waren "allemaal" verkocht. Toen ik vroeg hoeveel ze er dan gekregen hadden, was het antwoord: twee. Tja, dan ben je er snel doorheen ja...
Eric
D300 | AF-S 17-55mm f/2.8 | AF-S 12-24mm f/4 | AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6 | AF-S 300mm f/4 | TC-17E II | SB-800 | Gitzo GT2330/Markins M10 | Lowepro Vertex 100
D300 | AF-S 17-55mm f/2.8 | AF-S 12-24mm f/4 | AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6 | AF-S 300mm f/4 | TC-17E II | SB-800 | Gitzo GT2330/Markins M10 | Lowepro Vertex 100