Flinke dooi dus?Karina2 schreef:Als ze niet weggesmolten zijn, vinden ze hopelijk morgen...

Eens wat andere dingen maken tijdens een sportwedstrijd! En op 2048px breed!

1. Hoge bal!

2. Ingooi

3. Publiek!

4. Fotograaf

5. Zon!

Flinke dooi dus?Karina2 schreef:Als ze niet weggesmolten zijn, vinden ze hopelijk morgen...
Beetje van beide, meestal pas je je apparatuur wel aan op wilde of afwijkende plannen. In dit geval hoefde ik zelf niet zoveel te maken dus kon een beetje freestylen ernaast. Maar is wel het plan om dat vaker te gaan doen de komende periode.Frans Martens schreef: Bepaal je voordat je naar zo'n wedstrijd gaat om es wat anders te maken of is dat een ingeving op het moment dat je daar bent.
Fraaie zwart wit omzetting! Ik twijfel een beetje over je kadering, vooral dat takje in de rechter bovenhoek...Richard schreef: Uitzicht uit dat raam vandaag:
Nee hoor, viel achteraf mee; ik had ze op ijs gehoudenVincent schreef:Flinke dooi dus?Karina2 schreef:Als ze niet weggesmolten zijn, vinden ze hopelijk morgen...![]()
Leuke activiteit zo met je zoon, met een mooi resultaat!Vincent schreef:.... Samen foto's maken!....
Ik snap dat sommigen niet zo fan zijn van twee backdrops over elkaar heen, en dan ook nog eentje die scheef hangt en de andere die zwart wegvalt… Ik vind het zelf wel een leuke variatie even weg van al het strakke rechte en super cleane dat ik meestal doe. Smaak dus, maar ik waardeer je reactie en andere mening.Gemmageluk60 schreef: Bij de overige twee vind ik het moment goed gekozen maar stoort me de zwarte en scheve zijkant.
Ik had zelf ook nog een portret nodig dus hij heeft officieel zijn eerste foto verkocht. Hij moet alleen nog wat aan zijn tarieven werken welRonald53 schreef:Leuke activiteit zo met je zoon, met een mooi resultaat!
Zoals je het uitlegt van dat super cleane snap ik het.Vincent schreef:Ik snap dat sommigen niet zo fan zijn van twee backdrops over elkaar heen, en dan ook nog eentje die scheef hangt en de andere die zwart wegvalt… Ik vind het zelf wel een leuke variatie even weg van al het strakke rechte en super cleane dat ik meestal doe. Smaak dus, maar ik waardeer je reactie en andere mening.Gemmageluk60 schreef: Bij de overige twee vind ik het moment goed gekozen maar stoort me de zwarte en scheve zijkant.
Zou voor jou misschien beter werken in kleur.