Dankje

Dat moet ook, leren, leren & vooruitgaan.
Heb vandaag een shoot met een model, die ingeschreven staat bij een modellenbureau.
Ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen.
Gabees schreef:Dank je! Hij is volgende maand pas jarig maar hij neemt nu al afscheid van de peuterspeelzaal omdat hij wat eerder naar de basisschool gaat. Hij wordt 4, maar dat bedoelde je ongetwijfeld!Nicole schreef:Gabees, ontzettende leuke foto !! 6 alweer gefeliciteerd.
Toonschaal is mooi, warme teint ook, vind die achtergrond (stenen muur) een beetje jammer.soulpic schreef:@ Patrick:
Dankje![]()
Dat moet ook, leren, leren & vooruitgaan.
Heb vandaag een shoot met een model, die ingeschreven staat bij een modellenbureau.
Ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen.
Ja, ergens vind ik het ook jammer. Al komen de kleuren wel hier mooi overeen.mikemix schreef:Toonschaal is mooi, warme teint ook, vind die achtergrond (stenen muur) een beetje jammer.
Oeps ernstig? Inmiddels opgelost?Nicole schreef:zat even met mijn hoofd bij de tandarts en mijn kiespijn.
Dat wordt dan gewoon iets meer met gevoel dan met verstand fotograferen!Nicole schreef:Nee hoor niet ernstig ze gaan hem trekken :mrgreen: gewoon wat verstand minder stakkies
Roelof schreef:Ik maak me ook maar eens schuldig aan een singleshot, niet omdat het zo'n geweldige foto is, maar om eens te laten zien dat twee teleconverters achter elkaar toch niet zo'n erg goed idee is.
Een Sigma 2x EX converter en een non CPU Nikon TC-200 achter elkaar op een toeter gedraaid, dit was het resultaat (de exif info klopt):
Geen crop, maar ik moest wel erg verscherpen, de combi was nogal zacht, in de zoeker leek hij trouwens scherper.
Misschien nog een keer proberen als de maan niet zo hoog staat...
Mooie foto Marco! Ziet er fluweel zacht uit, zoals deze bloemen zijn.Marco_ schreef:Kadootje van mijn vriendin.