1.

2.

3.

4.

De betere foto's qua beeld die ik in dit topic zie. De belichting zou ik nog even verbeteren, dat doet afbreuk. Het model is op deze foto's meer "betrokken" lijkt het, mogelijk komt het omdat je alleen met haar bent zonder 20 man/vrouw er omheen.mboots schreef:Op de meeting zelf heb ik amper foto's gemaakt, veel te veel gepraat wat eigenlijk veel gezelliger was. Op de terugweg naar huis, toch even met Annemiek wat plaatjes gemaakt. Natuurlijk is het een stuk makkelijker als je rustig met zijn 2-en kan shooten:
1:
2:
3:
4:
5:
6: En nog 1 van de workshop
Zij werken regelmatig samen!!!!Vledder schreef:De betere foto's qua beeld die ik in dit topic zie. De belichting zou ik nog even verbeteren, dat doet afbreuk. Het model is op deze foto's meer "betrokken" lijkt het, mogelijk komt het omdat je alleen met haar bent zonder 20 man/vrouw er omheen.mboots schreef:Op de meeting zelf heb ik amper foto's gemaakt, veel te veel gepraat wat eigenlijk veel gezelliger was. Op de terugweg naar huis, toch even met Annemiek wat plaatjes gemaakt. Natuurlijk is het een stuk makkelijker als je rustig met zijn 2-en kan shooten:
1:
2:
3:
4:
5:
6: En nog 1 van de workshop
Tja, ik heb er deze keer voor gekozen om ze lekker scherp te houden, en ze zijn wellicht wat "hard" in de afwerking in sommige gevallen. Maar ik kan er altijd nog wat softere versies van maken.19doerak59 schreef:opvallend vind ik dat kleur, scherpte (buiten compositie natuurlijk) heel verschillend is van de deelnemers. Zelf zou ik daarom best wel een oordeel over mijn eigen geplaatste foto's willen, omdat ik contrast/kleur ed heb moeten aanpassen, zelf heb ik ook gaussiaans vervagen gebruikt om juiste scherpte en oneffenheden te verdoezelen.