Stadswandeling Den Haag [verzamel]
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik kan gewoon niet kiezen..
Begin maar gelijk als een geemanicipeerde vrouw
1. De tieten van Den haag

2.

3.

4. Kickboxen in de paleistuin

5.

6.

7.

8.

9.

Forumleden volgen
Begin maar gelijk als een geemanicipeerde vrouw

1. De tieten van Den haag

2.

3.

4. Kickboxen in de paleistuin

5.

6.

7.

8.

9.

Forumleden volgen

D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
@dodo
@Maud
dit is een nieuwe bewerking die ik heb toegepast. Normaliter ben ik van de ontzettende knallende kleuren, maar vond deze foto juist wat hebben om eens het omgekeerde te doen. Verzadiging en contrasten teruggeschroefd, filtertje, beetje van dit, beetje van dit, rose wolkje, etc. etc.
Had eerst de foto z/w en daarna het oranje vest van Maud lekker laten knallen. Vond dat minder. Vind deze bewerking eigenlijk wel leuk; ga kijken of ik die vaker kan toepassen.
Jolanda
@Maud
dit is een nieuwe bewerking die ik heb toegepast. Normaliter ben ik van de ontzettende knallende kleuren, maar vond deze foto juist wat hebben om eens het omgekeerde te doen. Verzadiging en contrasten teruggeschroefd, filtertje, beetje van dit, beetje van dit, rose wolkje, etc. etc.
Had eerst de foto z/w en daarna het oranje vest van Maud lekker laten knallen. Vond dat minder. Vind deze bewerking eigenlijk wel leuk; ga kijken of ik die vaker kan toepassen.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- wiggel
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Geweldig
Ik zit nu net te kijken. Allereerst Maureen nog bedankt voor een geweldige dag!
Mijn foto's komen nog, ik heb nog geen tijd gehad er iets mee te doen!
Gr
Wim
Mijn foto's komen nog, ik heb nog geen tijd gehad er iets mee te doen!
Gr
Wim
- Maud
- Forumlid
- Contacteer:
thankswouterboon schreef:Nounou Maud, zien er goed uit! Favo's 7 en 8. 9 staat volgens mij een beetje scheef...
Leuk kader ook. Hoe doe je dat met die gegevens erin? Elke keer opnieuw typen?
Over 9 twijfel ik, 7 en 8 staan recht volgens de liniaal..
Wat denk je zelf

D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Hartelijk dank voor de complimenten. Echter als ik zo naar de andere foto's kijk dan verbleken die van mij, wow wat zijn die prachtig.
@Patrick, volgens de histogrammen is de laatste foto niet overbelicht, in tegendeel. Gisteravond hebben diverse aanwezige reeds de opmerking gemaakt dat je 's-avonds op het binnenhof je krant nog beter kan lezen dan thuis
Echter die verlichting is crimineel, zo enorm oranje. En dan de gebouwen, de contrast die daarvan afkomt. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar zo heb ik toch gisteravond het binnenhof ervaren.
Nog 3 plaatjes.
4)
5)
6)
Cheers,
ALE
@Patrick, volgens de histogrammen is de laatste foto niet overbelicht, in tegendeel. Gisteravond hebben diverse aanwezige reeds de opmerking gemaakt dat je 's-avonds op het binnenhof je krant nog beter kan lezen dan thuis

Nog 3 plaatjes.
4)

5)

6)

Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Maud
- Forumlid
- Contacteer:
Op het binnenhof was de belichting echt slecht ja. Vind je het gek dat die politiemannen daar zo sjaggie van worden, drinkt door tot aan je hersenen 

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Hierbij een selectie van mijn foto's, ik heb voor mezelf de nadruk gelegd op de symmetrie in de gebouwen. Ook heb ik nog een ander 'projectje' maar daarvoor moet ik nog even in fotoshop aan de slag.
1.

2.

3.

4.

5.

6. sepia

7. kleuren bewerkt, sepia-achtig

8.

9.

10.

Mijn hele selectie staat hier: http://kolley.nl/NCN/denhaag/
1.

2.

3.

4.

5.

6. sepia

7. kleuren bewerkt, sepia-achtig

8.

9.

10.

Mijn hele selectie staat hier: http://kolley.nl/NCN/denhaag/
Laatst gewijzigd door MarileenK op zo apr 12 2009 10:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat geldt niet alleen voor de foto's Cees, de organisatie ook ! Hier krijgen Theo en ik een aardige kluif aan om maar iets in de buurt te komen.chip54 schreef:Wat een prachtige foto's komen er weer voorbij! De kwaliteit gaat met de shoot omhoog!
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Hallo allemaal,
Gisteren was voor junior en mij de eerste shoot. We vonden het erg leuk. Maud, bedankt voor de perfecte organisatie!
Hier volgen een paar foto's van mij. (Arend jr. plaatst de zijne zelf wel een keer)
Groetjes,
Arend sr.

Gisteren was voor junior en mij de eerste shoot. We vonden het erg leuk. Maud, bedankt voor de perfecte organisatie!
Hier volgen een paar foto's van mij. (Arend jr. plaatst de zijne zelf wel een keer)
Groetjes,
Arend sr.

Laatst gewijzigd door Senior op ma sep 22 2008 9:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.