Hallo Martijn,
Ik zal er verder niet veel woorden over vuilmaken maar de opmerking die je maakte, ben je geheel ten voeten uit.
Code: Selecteer alles
Zou je denken volgens foto-ed helpt dat juist niet dus wat ik ook doe het is nooit goed.....
De vermoordde onschuld uithangen.
Ik denk dat je nog heel veel confrontaties onder ogen zal moeten zien.
Maar ik hoop van ganserharte dat het niet op dit forum zal plaatsvinden, want je verziekt de sfeer behoorlijk.
Door je arrogante fanatieke houding doe je al de mooie plaatjes die je maakt verbleken, en dat mag toch niet de bedoeling zijn.
Ik hoop dat je eindelijk eens leering trekt uit hetgeen er allemaal gezegd en geschreven is dan kunnen we eindelijk weer eens genieten van de fijne dingen hier op dit forum.
Als jij jezelf niet wil veranderen heb ik liever dat je daar naar toe gaat waar het wel geaccepteerd wordt, maar niet hier.
En de irritaties die je oproept zijn niet van een keer, maar vele keren kom je op een manier uit de hoek, waarvan een weldenkend en fatsoenlijk mens zegt, dat is niet gepast.
Dan kan je voorstellen dat andere forumleden in jouw ogen misschien op dat ene punt wat overtrokken reageren, maar het is een opeenstapeling van allerlei irritaties waar je niet vrolijk van wordt.
Dus Martijn ik wil je heel beleefd vragen om iets aan je omgangsvormen te doen, zodat niet alleen jij maar ook wij als andere forumleden daar weer lol aan kunnen beleven.
Groetjes George