CHA error in D700
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: CHA error in D700
Nou........................................?
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- HetFotoAtelier
- Forumlid
- Contacteer:
Allereerst een SUPERPLUIM
voor Nikonservice hier in Nederland.
Zoals jullie weten kon de camera in december al na 3 dagen gerepareerd worden.
Wél met een prijsopgaaf van bijna 500 euro.
Ik was het daar dus niet zo mee eens en hoewel de garantie al 3 maanden verlopen was
heb ik tóch maar even een second opinion gevraagd bij de leidinggevenden bij Nikonrepair.
Het heeft even geduurd maar deze week kreeg ik netjes mijn camera thuisbezorgd
zonder kosten
ze vonden achteraf toch dat het onder de garantie viel. 

Zoals jullie weten kon de camera in december al na 3 dagen gerepareerd worden.
Wél met een prijsopgaaf van bijna 500 euro.
Ik was het daar dus niet zo mee eens en hoewel de garantie al 3 maanden verlopen was
heb ik tóch maar even een second opinion gevraagd bij de leidinggevenden bij Nikonrepair.
Het heeft even geduurd maar deze week kreeg ik netjes mijn camera thuisbezorgd
zonder kosten

Gefeliciteerd! Misschien heeft die leidinggevende een artikel van de Europese Commissie gevonden waarin staat dat garantie 2 jaar moet zijn voor artikelen die bij normaal gebruik binnen die termijn kapot gaan.HetFotoAtelier schreef:... heb ik tóch maar even een second opinion gevraagd bij de leidinggevenden bij Nikonrepair.
Heeft in ieder geval een hoop € gescheeld.
D40 met 18-55 kitlens, D80, 55-200 VR, Metz 48 AF-1, Manfrotto 479-4b monopod en een Nikon fototas.
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ondertussen moet je wel je gelijk gaan halen. In eerste instantie vroegen ze gewoon de hoofdprijs. Dat klopt toch ergens helemaal niet?whvg schreef:Gefeliciteerd! Misschien heeft die leidinggevende een artikel van de Europese Commissie gevonden waarin staat dat garantie 2 jaar moet zijn voor artikelen die bij normaal gebruik binnen die termijn kapot gaan.HetFotoAtelier schreef:... heb ik tóch maar even een second opinion gevraagd bij de leidinggevenden bij Nikonrepair.
Heeft in ieder geval een hoop € gescheeld.

Wel fijn dat het zo goed afgelopen is natuurlijk.

- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Geef je helemaal gelijk, ze zouden gelijk goede service moeten geven.Patrick schreef:Ondertussen moet je wel je gelijk gaan halen. In eerste instantie vroegen ze gewoon de hoofdprijs. Dat klopt toch ergens helemaal niet?whvg schreef:Gefeliciteerd! Misschien heeft die leidinggevende een artikel van de Europese Commissie gevonden waarin staat dat garantie 2 jaar moet zijn voor artikelen die bij normaal gebruik binnen die termijn kapot gaan.HetFotoAtelier schreef:... heb ik tóch maar even een second opinion gevraagd bij de leidinggevenden bij Nikonrepair.
Heeft in ieder geval een hoop € gescheeld.![]()
Wel fijn dat het zo goed afgelopen is natuurlijk.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Hallo
Het zelfde probleem heb ik ook al eens gehad , en na wat te hebben gezocht op het net vond ik dat het aan d verbindingspennetjes tussen lens en body ligt .
Het enige wat je even moet doen is lens even losdraaien en weer vast .
Volgens de gebruiksaanwijzing lag het aan het nietkunen wegschrijven van gegevens naar de geheugenkaart ,een paar keer gereset ,geen resultaat .
En het boenstaande opgezocht ,geprobeerd en het was klaar .
Succes groeten Simon
Het zelfde probleem heb ik ook al eens gehad , en na wat te hebben gezocht op het net vond ik dat het aan d verbindingspennetjes tussen lens en body ligt .
Het enige wat je even moet doen is lens even losdraaien en weer vast .
Volgens de gebruiksaanwijzing lag het aan het nietkunen wegschrijven van gegevens naar de geheugenkaart ,een paar keer gereset ,geen resultaat .
En het boenstaande opgezocht ,geprobeerd en het was klaar .
Succes groeten Simon