zo lang geleden..

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6
alfredo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door alfredo » di okt 30 2007 10:20 pm

dit is de reden dat ik het topic geopend heb......Quote..".lieve Rick en Bug!! laat ik iets specifieker zijn...zoals je misschien weet hou ik van sportfotografie... ik heb dat geprobeerd vast te leggen met een ( fantastische ) D50. De honkballers onder ons begrepen de foto, maar van de Nikon - fans kreeg ik te horen ( en terecht) .. maar waar is de bal dan?
Dat was dus niet aan dovemansoren gericht. Ik ben al weken aan het kijken op marktplaats en ja ik heb er een gekocht... de D2H sportcamera. en nu ik deze camera heb, ga ik dus kijken of er iets op deze site over gezegd wordt...... weinig, helaas... ik moet eerlijk zeggen dat ik deze camera gekocht heb uit emotionele beweegredenen.... oftewel 8 foto's per seconde.... niets willen missen" unquote...

Ik heb een paar foto's laten zien, omdat Opgezetfan opperde dat ik dat net zo goed met een D50 had kunnen doen... Ik wilde laten zien dat je de hele aktie kunt vastleggen.. dus als het ware de beweging erin...

Deze reaktie kreeg ik van de webredactie:
Het is wel erg veel, het onderwerp is daardoor wel erg lang aan het laden. Dat is vervelend.

De serie is ook zeer compleet met een aantal tussenstappen minder.

Ik zal dan ook geen foto's meer plaatsen.... helaas..
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

nee geen kast besteld

Bericht door George Fennes » wo okt 31 2007 12:01 am

Alfredo, 7 foto's dat valt toch wel mee dacht ik, misschien dat je er twee tussenuit kan halen heb je er 5 dat is wat enkelen hier op het forum het max vinden.
Maar je kan inderdaad met zo'n mooie D2h elk facet vastleggen, er hoef je niets te ontgaan.
Dit zou je inderdaad niet kunnen doen met een D50, mist gewoon snelheid.
Verder zou ik gewoon foto's blijven plaatsen, je doet het goed.
En degene die het er niet mee eens zijn kunnen jouw toppic toch gewoon overslaan, niets mis mee.
En je zal altijd verschil van mening blijven houden.
Het zal zelden voorkomen dat iedereen jouw foto mooi vind, daar zijn we mens voor.
Maar focus je op de positieve reacties (daar bedoel ik opbouwende commentaren mee die ook wel verbeterpunten kunnen inhouden) en laat negatieve reacties gewoon daar waar ze zijn.
Het zegt meer over die persoon dan over jou :wink:
Maar gewoon lekker doorgaan en je niet op de kast laten jagen :P

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » wo okt 31 2007 12:05 am

Het onderwerp lijkt behandeld, de laatste plaatsingen zijn reacties op reacties van reacties en... helaas weer een aantal keer op de persoon gericht en niet op het onderwerp. Of in ieder geval onbehouwen geformuleerd. Daarom een slot erop.

Gesloten

Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”