Foto's avondwandeling Roermond 10-08-2012

Sectie om draadjes in te plaatsen voor foto's die gemaakt zijn tijdens NCN uitjes, forum-wandelingen, etc.
John Hoenen
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Foto's avondwandeling Roermond 10-08-2012

Bericht door John Hoenen » di aug 28 2012 7:18 pm

Dank voor je reactie Landerd,

Het 14-24 objectief is natuurlijk een must have voor ieder zich zelf respecterend fotograaf, het is gewoon super scherp en zonder onnodige vertekening, maar vlak de 16-35 niet uit... :shock:
De 14-24 is dan ook mijn favoriet objectief dat ik altijd bij me heb, ik vind extreme foto's prachtig en dit objectief helpt mij erbij.
Er zijn ook foto's van de 24-70 bij.
Ja bewerken doe ik zeker, meestal alleen de hoge lichten en de schaduwen, verscherpen doe ik in principe niet.
Bij mij is scherpstellen dan ook hoofdzaak nummer 1, tijdens het fotograferen blijf ik met het scherpstelpunt goochelen tot ik het op de plaats heb waar ik wil,

Uiteraard is een goed statief ook van groot belang, maar goed, laat ik daar weer niet over beginnen er is al genoeg over geschreven... :wink2:

Ik heb binnenkort weer wat uitstapjes en een inloopdag gepland, ik zou zeggen kom eens naar het zuiden dan kun je het objectief eens een hele middag of avond testen..

Gr. John.

Plaats reactie

Terug naar “Foto's NCN- en forumuitjes”