Edit: Hé Amateurt niet zo snel zijn LOL.

Dat kan, Maar op de D600 moet ik dan te ver strekken met mij duim (Kleine handen.)Melliw schreef:Wat ik me afvroeg: is de AF-on functie ook onder de knop van AE-L/AF-L te programmeren?
Hmmm, en juist in de specs zie ik niet de grote voordelen van de D7100 tov D7000.celticfreak schreef:En hier kun je ze mooi vergelijken: http://nikonrumors.com/2013/02/21/nikon ... ison.aspx/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het verbaast me waarom het jou verbaast. Deze camera is gewoon niet bedoeld als sportcamera.Pjerry schreef:k erger me geregeld aan die te kleine buffer van mijn D7000. Ik hoopte echt dat ze dat op zouden lossen bij de D7100, maar nee....
Nikon's wegen zijn soms ondoorgrondelijk.
Patrick schreef:Het verbaast me waarom het jou verbaast. Deze camera is gewoon niet bedoeld als sportcamera.Pjerry schreef:k erger me geregeld aan die te kleine buffer van mijn D7000. Ik hoopte echt dat ze dat op zouden lossen bij de D7100, maar nee....
Nikon's wegen zijn soms ondoorgrondelijk.
Duur of niet is minder relevant. Het gaat om positionering van een product, dat wordt bepaald door marketingargumenten. Er lijkt inderdaad ruimte te zijn voor iets als een D400. tenzij Nikon besluit dat sport- en natuurfotografen geen DX meer nodig hebben omdat ze met een hoge pixel FX-camera dan maar gebruik moeten maken van de crop modus.Pjerry schreef:Als ik aan een sportcamera denk, dan denk ik aan fps, niet per se aan de buffer. Fps is duur (om meerdere redenen), buffer niet.....
Ik denk dat je dat toch een beetje fout ziet. Ik schiet sport echt liever, bijvoorbeeld, met 5 fps en een buffer van 20 foto's dan met 8fps en een buffer voor 8 foto's.Pjerry schreef:Als ik aan een sportcamera denk, dan denk ik aan fps, niet per se aan de buffer. Fps is duur (om meerdere redenen), buffer niet.....
Dat ligt aan de sport, denksport is wat anders dan F1-auto'sPatrick schreef:Ik denk dat je dat toch een beetje fout ziet. Ik schiet sport echt liever, bijvoorbeeld, met 5 fps en een buffer van 20 foto's dan met 8fps en een buffer voor 8 foto's.Pjerry schreef:Als ik aan een sportcamera denk, dan denk ik aan fps, niet per se aan de buffer. Fps is duur (om meerdere redenen), buffer niet.....
Oneens.Patrick schreef:Ik denk dat je dat toch een beetje fout ziet. Ik schiet sport echt liever, bijvoorbeeld, met 5 fps en een buffer van 20 foto's dan met 8fps en een buffer voor 8 foto's.Pjerry schreef:Als ik aan een sportcamera denk, dan denk ik aan fps, niet per se aan de buffer. Fps is duur (om meerdere redenen), buffer niet.....
Volgens het boekje: Bij NEF met beeldveld 24 x 36mm en Compressie zonder verlies (14 bits) is de buffer 17 opnamen. Gemiddelde bestandsgrootte: 41,3 Mb.Pjerry schreef:Hoe groot is de buffer van een D800(e)?
Eens. Als je dan naar de grootste concurrent kijkt (het begint met een C, de rest ben ik vergetenSkippy schreef:Duur of niet is minder relevant. Het gaat om positionering van een product, dat wordt bepaald door marketingargumenten. .........