Mooi.
Groet,
Aquarius
Hahahaha...nou gelukkig niet zeg, hoop nog wel wat langer te kunnen fotograferenMarcoD7100 schreef:Ik vond het knap gevonden iig. Ik dacht eerst dat je 79 jaar was....![]()
Beetje fotograaf geeft een VisitekaartjeNames gingerbee een verzoek, mochten jullie ook foto's van haar hebben gemaakt tijdens de Elf Fantasy Fair willen jullie die dan naar haar mailen :
gingerbee punt nl @ gmail punt com
Kroontje schreef:Beetje fotograaf geeft een VisitekaartjeNames gingerbee een verzoek, mochten jullie ook foto's van haar hebben gemaakt tijdens de Elf Fantasy Fair willen jullie die dan naar haar mailen :
gingerbee punt nl @ gmail punt com
Kroontje
Ja, volgens mij is er geen houden aan op een evenement als dit. Zodra je een model apart neemt en begint met fotograferen staat er gelijk een bosje andere fotografen achter/naast je. Wil je rust, dan zul je ik het model naar een eigen setting moeten halen. Zo zag ik een fotograaf met assistenten welke met een complete studioset zich tussen de bomen had genesteld en dat leek wel goed te gaan.Galloper schreef:Ik zie 4 voor mij bekende fotografen. De apparatuur die je nog net rechts ziet is trouwens van Bart (in het midden met pak)
Staat z'n set op z'n plek en een model er in krijg je dus dit soort taferelen.