foto apparatuur verzekering
- Shamrock
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Voorwaarden Centraal Beheer:
Vervolgens de "Voorwaarden" downloaden (pdf bestand) en naar bladzijde 31 voor de voorwaarden kostbaarheden buitenshuis. De download van de "Kostbaarheden Buitenshuis Verzekering" geeft alleen maar een brochure.
Vervolgens de "Voorwaarden" downloaden (pdf bestand) en naar bladzijde 31 voor de voorwaarden kostbaarheden buitenshuis. De download van de "Kostbaarheden Buitenshuis Verzekering" geeft alleen maar een brochure.
Bij vlagen ben ik geniaal..... Helaas is het hier altijd windstil!.
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Heb net mijn apparatuur inclusief flitsers en statief ter verzekering ondergebracht bij NPO Assurantiën (NOB).
Dekkingsgebied - geheel Europa.
NPO Assurantiën hanteert geen afschrijving en het eigen risico bij stoot- en / of valschade en diefstal bedraagt €250.00 per gebeurtenis.
Jaarpremie wordt berekend op basis van 1,60% van het te verzekeren bedrag - exclusief poliskosten en assurantiebelasting.
Voor de volledigheid NPO Assurantiën
Heb net mijn apparatuur inclusief flitsers en statief ter verzekering ondergebracht bij NPO Assurantiën (NOB).
NPO Assurantiën hanteert geen afschrijving en het eigen risico bij stoot- en / of valschade en diefstal bedraagt €250.00 per gebeurtenis.
Jaarpremie wordt berekend op basis van 1,60% van het te verzekeren bedrag - exclusief poliskosten en assurantiebelasting.
Laatst gewijzigd door Harrie Gerrits op ma mei 19 2008 6:08 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Als je de polisvoorwaarden kiest voor de woonverzekering staat op blz 58 daarvan de polisvoorwaarde voor de kostbaarheden buitenshuisShamrock schreef:Voorwaarden Centraal Beheer:

Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
Correctie:Harrie Gerrits schreef: NPO Assurantiën hanteert geen afschrijving en het eigen risico bij stoot- en / of valschade en diefstal bedraagt €250.00 per gebeurtenis.
Eigen risico bij stoot- en / of valschade bedraagt €250.00 per gebeurtenis.
Voor alle overige gebeurtenissen is het standaard eigen risico €200,00.
Een hoger eigen risico is mogelijk - uiteraard tegen een premiekorting.
Laatst gewijzigd door Harrie Gerrits op ma mei 19 2008 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Harrie, bedankt voor de tip.Harrie Gerrits schreef:Hallo allemaal,
Jaarpremie bedraagt €256.00.
Ik heb net ook een offerte aanvraag ingestuurd voor mijn spulletjes.
Mvg, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Ik kwam hem eigenlijk voornamelijk tegen als uitsluitingHarrie Gerrits schreef:Hallo Antoinette,Antoinette schreef:Weet iemand hier wat ik me moet voorstellen bij landmolest?
Alleen als je als oorlogsverslaggever / fotograaf op pad gaat is deze aanvullende dekking zinvol!

Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
Hallo Gino,Nikon Gino schreef:Harrie, bedankt voor de tip.Harrie Gerrits schreef:Hallo allemaal,
Mvg, Gino
Graag gedaan ...... ook is het mogelijk om accessoires (statief + balhoofd, filters, accu's enz.) te verzekeren.
Dit is niet echt interessant als het gaat om individuele schade gevallen maar wel in het geval van bijvoorbeeld totaal verlies door diefstal.
- Franklin
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Vandaag ook de polis binnen van NPO. Vlotte afhandeling.Harrie Gerrits schreef:Hallo Gino,Nikon Gino schreef:Harrie, bedankt voor de tip.Harrie Gerrits schreef:Hallo allemaal,
Mvg, Gino
Graag gedaan ...... ook is het mogelijk om accessoires (statief + balhoofd, filters, accu's enz.) te verzekeren.
Dit is niet echt interessant als het gaat om individuele schade gevallen maar wel in het geval van bijvoorbeeld totaal verlies door diefstal.
Premie 1,6% van de verzekerde waarde met een absoluut minimum van 70 euro.
Kom je niet aan de minimumpremie van 70 euro (apparaatwaarde 4375 euro) dan kun je een laptop dus bijna gratis meeverzekeren.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Afgelopen vrijdag heb ik foto's gemaakt op een trouwerij in Utrecht. Na terugkomst in Harlingen ben ik vergeten mijn fototas uit de kofferbak te halen. (gelukkig mijn camera+ 80-200 wel). 's Morgens kom ik bij de auto en is er een ruitje ingetikt en is mijn fototas weg.(uit de kofferbak welke ze vanaf de binnenkant konden bereiken)
De leasemaatschappij vergoed de schade aan de auto en ik moest mijn fotospullen uit de inboedel verzekering halen, beetje jammer dat dit een max heeft van €250,-.
Moraal van dit verhaal, verzeker je hebbedingtjes goed.
De leasemaatschappij vergoed de schade aan de auto en ik moest mijn fotospullen uit de inboedel verzekering halen, beetje jammer dat dit een max heeft van €250,-.
Moraal van dit verhaal, verzeker je hebbedingtjes goed.
http://www.jpix.me" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk er ook aan hier te gaan verzekeren, alleen is me nog wat vaag wat er gedekt word.NielsThijssen schreef:Vandaag de papieren voor NPO (dank dank Pepijn!) ingestuurd....
voelt al stuk rustiger, toen ik bekomen was van mn verzameling fotospullen te noteren....wetende dat 't nu beter geregeld is
Word diefstal uit auto nou wel of niet volledig gedekt, en onder welke voorwaarden eventueel.
en diefstal uit huis?
Die polisvoorwaarden zijn heerlijk vaag

De polisvoorwaarden zijn "glashelder"Smilda.NET schreef:Ik denk er ook aan hier te gaan verzekeren, alleen is me nog wat vaag wat er gedekt word.NielsThijssen schreef:Vandaag de papieren voor NPO (dank dank Pepijn!) ingestuurd....
voelt al stuk rustiger, toen ik bekomen was van mn verzameling fotospullen te noteren....wetende dat 't nu beter geregeld is
Word diefstal uit auto nou wel of niet volledig gedekt, en onder welke voorwaarden eventueel.
en diefstal uit huis?
Die polisvoorwaarden zijn heerlijk vaag

Onderstaand vind je de Clausule Diefstal & Vermissing 2007
1. Tijdens gebruik en / of vervoer van de verzekerde zaken is het risico van diefstal, vermissing en / of zoekraken uitsluitend gedekt indien de verzekerde de nodige zorg en zorgvuldigheid heeft betracht om diefstal, vermissing en / of zoekraken te voorkomen.
2. Tijdens verblijf van de verzekerde zaken, is het risico van diefstal, vermissing en / of zoekraken uitsluitend gedekt indien aan het pand, de ruimte of het voertuig waarin de verzekerde zaken zich bevinden aantoonbare sporen van braak worden geconstateerd.
3. Van deze verzekering zijn uitgesloten schaden ontstaan door diefstal van de verzekerde zaken uit het voertuig, voorgevallen nadat men het voertuig heeft verlaten wegens beeindiging van zijn dagtaak. Deze uitsluiting is niet van toepassing indien het voertuig zich bevindt in een behoorlijk afgesloten ruimte of is uitgerust met een alarminstallatie conform klasse 2 SCM-normen en deze is ingeschakeld.
4. Incluis diefstal van de verzekerde zaken als gevolg van diefstal van het gehele voertuig.
5. Ingeval de verzekerde zaken uit handen zijn gegeven aan een beroepsvervoerder is het risico van diefstal, vermissing en / of zoekraken zonder sporen van braak gedekt.
Je kan ook nog even bellen naar het NPO - 035 6773103